2010. június 30., szerda

Híresek lettünk :)

Még vasárnap történt - épp anyukáméknál vendégszerepeltünk -, hogy hívott D. Mivel én éppen etettem, ezért Balu vette fel a telefont, és közvetített. Kiderült, hogy benne vagyunk az újságban :D Még április elején küldtem két levelet a Kismama újságnak, az egyik egy szopi vs tápszerezés cikkhez egy megjegyzés, a másik a szülésem története. A szopis levelemre válaszoltak, hogy lehet, leközölnék, csak küldjek képet, a másikra nem írtak semmit. Amikor D jelentkezett, azt hittem, a szopis levelemről van szó, de nem: szépen benne vagyunk fotóval, hogyan is született a picikénk :))) Gondolhatjátok, milyen kínokat éltem át, amíg nem jutott a kezembe egy eredeti újság példány!!! (erre hétfőig kellett várni).
Ezt a lapot holnap (ha összejön) odaadom a szülésznőnknek, ha minden igaz, délután fel tudod ugorni egy kicsit. Szegényt felhívtam tegnap, és jól átvágtam a palánkon a következő beszélgetéssel (stabilról hívtam, nem ismeri a számunkat)
Én: Jó napot kívánok, a barátnőmtől kaptam meg a számát, szeretnék Önnel szülni, ha megoldható.
G: Persze, de lenne pár keresztkérdésem. Hány hetes?
Én: 23. (zárójeles megjegyzés: Csupi 23 hetes volt szombaton)
G: És mikorra van kiírva?
Én: Február 4.
G: ???? Mikorra?
Én: vagy az is lehet, hogy január 16.
G: ???? Január 16??? Jól számoltak?
Én: Igen, biztosan. És lehet, hogy fiú lesz. És Áronnak fogják hívni. Szentei Áronnak :)
G: #&@°°&@#°˛ (ez egy zaftos káromkodás volt), majd röhögés, és mint már én köszöntöttem G-t és hívtam meg, hogy adjak neki egy kis meglepi olvasnivalót (nem tudja, hogy mit adok neki).
remélem, hogy fel tud ugrani.

Csupi most alszik. Napok óta délután nagyon nyűgös, különben jó kisfiú. Szépen eszik, a sütőtök nagyon bejön neki, de az csak konzervből van. Ma elkerültük egymást a védőnővel, de üzente, hogy lehet mással is próbálkozni.

Shopping: A Zuramnak üzenem, hogy visszafogtam magam a Tschiboban, még így is :))) Csak 5 body-t (csomagban), egy kisnadrágot, egy együttest (kardigán, ing, nadrág) és egy fa + plüss vasútat vettem Csupinak (ez már majd vmi nagyfiús ajándék lesz). A kis plüss csörgőt, az ágyneműt, a kislepedőt, a kötött kabátot, a zoknikat és magamnak a melegítő felsőt otthagytam.

3 megjegyzés:

szokei írta...

Rendes vagy vásárlásügyileg (is).
A cikkből kaphatnánk elektronikus változatban?

Unknown írta...

Megvettem, pedig sose szoktam és már fel is olvastam Adélkának, majd hosszasan tanulmányozta a képeteket! :)
Puszika!

Axa írta...

Igen. Közreadom a következő post-ban!