2010. június 29., kedd

Összeesküvés

történt tegnap! Vagyis majdnem..vagyis csak félig. :)
Drágaságom úgy néz ki végre eljut shoppingolni barátnőjével D-vel. Cél az Árkád, babacuccok vásárlása. Legalábbis ez az álca :)) Amikor ezt megtudtam, megjegyeztem enyhe cinkelt hangnemben, hogy majd felhívom D-t amiatt, hogy bizonyos üzletekbe NE engedje be az én Drágámat, mert az igen kedvezőtlenül hatna a pénzügyi helyzetünkre! ;) (Utólag belegondolva, 1 másik nőnek ilyet mondani... felesleges, vagy talán még nagyobb vásárlásra buzdítom Őket..párban, ami még nagyobb presszió alá vonja a családi kasszát!:) ) No eme megjegyzésemre, mivel a kicsi épp az ölében volt, odasúgja neki:  Csupi ha apád pelusozik akkor pössentsd le!
Meg is kapom a kcisit csomagolom kifelé, csak okosan odafigyelve a merényletre. Éreztem én hogy lesz valami...pedig apját nem szokta a nagyságos Úr bántani...most megpróbálta. Amint nyitom a pelust láttam, hogy nyílik a csap is. HIHHETELEN reflexel zártam vissza a pelust , közben sanda pillantásokat vetettem hátra a vigyorgó Zasszonyra...gondoltam jön még kutyára úthenger!
Aztán kicsit késöbb, esti fürdetés...én be a kádba - várom a kis fürcsirajongót, Nic bontja ki a nyűgös gyermeket, aztán nyugtatásul kicsit odahajolt feléje, majd hirtelen csend...oszt enyhe káromkodás... A nagy szeretgetés közben Csupi lepissantotta az anyját, egészen a bőréig! Így most én nyertem! :) Avagy így működik a karma! :D
Lehet ezen bejegyzés után kint alszok az erkélyen :) Halisten erre az estére jó időt jósolnak! A guánózó galambokat majd elhajtom melegebb éghajlatra!

1 megjegyzés:

szokei írta...

Ilyen amikor a pasik összefognak a pénzköltő asszonyok ellen. :)))