2010. június 3., csütörtök

Uláállááá

Hellóka mindenki!

Kicsit már rég jelentkeztem, mivel nem nagyon éreztem késztetést a blogolásra. De most - igaz kisebb unszolásra igen.Ugyan idebent vagyok még a melóhelyen de most szusszanásképpen írok pár sort.
Elöször is arrol, hogy beneveztük a blogunkat 1 blogversenyre. Ilyet sem csináltunk még nosza rajta megtettük!
Szavazni ITT lehet méghozzá ugy hogy az adatok megadása után megkeresitek a Balu és Nic naplója bejegyzést , katt az erre szavazokra, ekkor kap 1 kis macit a blogunk, és ezután lehet fent a szavazok-ra kattintani. Kicsit furán oldották meg, de hát ez az Ő dolguk.

Megjegyzésként Nic előbbi bejezésére...hát ezt a német céget nem irigylem...ezek még nem tudják, hogy kikkel kezdtek..de hamarosan megtudják...ha már meg nem tudták.. Igen kicsit virágnyelven fogalmaztam, de aki tudja az érti :)

Fúú ma nem vagyok formában.. lehet részben amiatt is mert meg kéne még csinálnom egy-s mást, és lassan húúzni is kéne haza. Így most abba is fejezem. Majd még jelentkezem!

Pá!

2 megjegyzés:

Nico írta...

Lehet az, is hozzájárulhatott a formátlansághoz Drága, hogy nem sokat aludtunk az éjjel? És nem 18+ miatt, hanem egy 4+ (hónapos) miatt :D

Axa írta...

Hát...ez is lehetséges :)