2010. június 25., péntek

Fogtündér és egyéb szájas dolgok

Hát én ezt nem értem. Körülöttünk "rajzik" a Fogtündér, csak nem talál be hozzánk. A szomszédban Zazi már régóta próbálkozik, habár eredménytelenül (+3 hét), A hét elején Buksikánál is beindultak a dolgok (-2 hónap), majd tegnap H is jelezte, hogy KisCSK (-2 hónap) nyáladzik, popsi jelek, nyűg és egyebek. Most olvasom, hogy Barnusnak meg is van az első foga (-2 hét), nálunk meg semmi. Persze nehogy most azt higgyétek, hogy komolyan el vagyok kenődve, addig jó, amíg nem nyűgös Csupim, nem rágja szét a cicimet :)))) Mert semmi jele a dolognak, ugyan rágcsál mindent (mostanában rákapott az ujjainkra, meg a tenyerem oldalára, amit én püspökfalatnak hívok), de megnéztem, az ínye szép rózsaszín. Lesz ez még fehér is :D

Múltkor abbafejeztem a krumplis történetet azzal, hogy majd újra próbálkozunk. Ez kedden meg is történt. Jött anyu, és új recepttel készültünk: nagyon apróra vágva a krumpli, no só, kétszer annyi alma jó puhára, és bele a mixerbe. Az első 3-4 ízlelésre fanyalgott Csupi, pedig mit ne mondjak, szerintem nagyon finomat kotyvasztottunk, mindketten megkóstoltuk. Aztán csak megette. Most már 3* kapott, egyre többet, az első kanalak azonban továbbra sem örvendenek nagy népszerűségnek, de utána betolja, tegnap már egy Aventes pohárból 100 ml ment be. Vigasztal, hogy a barackot és első ízlelésre kilöki, aztán meg tátog, mint egy kis hal.
Lassan próbálkozom majd a sütőtökkel (almával és krumplival is lehet keverni), meg majd megyünk tovább.
Tegnap beszéltem a védőnőnkkel, beszámoltam az evés sikerekről, és kérdeztem, hogy mennyi innivalót (tej, táp) adhatok Csupinak a szilárdak mellett, mert ő bármennyit képes megenni, és nem szeretném ha még súlyosabb lenne. Azt mondta, hogy ha az ebédből megeszik 150 ml-t, akkor no más, max víz. Semmi cici!!!! Lelombozódtam :( Annyit küzdöttem, hogy legyen tejecske, és most le leszek tiltva a szopiról???? Tudod-tudom, nem lehet az idők végeztéig, meg akkor a következő hamira több marad, de akkor is... de nyugi, ez csak olyan "áldepi", örülök, hogy szépen eszik, szépen fejlődik, és már 5 hónapja kap - részben - anyatejet!!!!

Holnap 7vége :) Szombaton Anyósoméknál, vasárnap Anyukáméknál lesz az ebéd, Balu tiszteletére. Aki nagyon örült az ajándékának, azóta sem látom, csak a mobillal a kezében :DDDDDDDDDD

8 megjegyzés:

Nikolett írta...

Kicsit megkésve, de Boldog Szülinapot Axának!!

szokei írta...

Akartam kérdezni mit kapott a Prezi, de ezek szerint egy mobilt.
A püspökfalat az más. Az a legnagyobb emberi izom. :))

Axa írta...

Niki köszi szépen!
Miazhogy csak mobillal?? Alávaló rágalom!! :D :D :D

szokei írta...

Miért? Mi volt még a kezedben? Sör? :))

Axa írta...

Nem. 1 pohár jófajta Chianti! Kellemes az ize,az eddig általam próbált vörösökhöz képest bársonyos! És igen ez az első bejegyzés a szuper mobillal! :-)

szokei írta...

Milyen mobilt kaptál?
De ugye nem járt nálad mostanában népszámláló? :)))

Axa írta...

Népszámláló neeemm! Nokia E52! :)

szokei írta...

Az jó. Mármint a Nokia.