2010. június 22., kedd

Szomszédolás

tegnap végre megesett :) A Nagy Szomszédolás :) Eddig csak közös boltbajárás, meg babakocsitologatás volt, de most végre hosszas egyeztetések után átjöttek A-ék. Ők falszomszédok, igazából a szomszéd lépcsőházban laknak. A Balunak volt évfolyamtársa, a férje meg nekem a Közgázon, Zazi a kisfiúk 3 héttel idősebb Csupinál. Este átjöttek, mire lemásztak és felmásztak a lépcsőkön, Zazi elaludt, de azért felébredt kicsit later, így Csupi vele is boxolhatott:) Igaz, most inkább ő kapta az "ütéseket", hiába, itt nem ő volt az idősebb. Eddig Buksikát és Simont "verte" az idősebb jogán, most bezzeg ...
Ma megint rámcuppant a reggeli büfinél, egész érdekes érzés. Igaz, erről én tehetek, hiszem büfiztetésnél az orrom "lőtávban" van neki, meg a formája is kicsit hasonlít a cumira (hegyes, kiálló), így megszívta szegényke ... én meg röhögtem. Nyálas élmény volt :D (még szerencse, hogy nem vagyok dáthás!)
Most itt fexik előttem a játszón, épp pörög jobbra balra, bubugál, és püföli a játékait. Én meg reggelizek is közben, hiába, multifunkcionális vagyok :) Remélem, ma eljutunk sétálni, tegnap kimaradt, vasárnap is csak rövidet volt időnk, most is szakad az eső, és csúnya szél fúj....

Ma megint próbálkozunk a krumplival. Szorítsatok! :)

Nincsenek megjegyzések: