2010. június 2., szerda

Gyömölcsöző kapcsolat

Ma újabb gyümölccsel bővült Csupi pocakja: őszibarack az alma mellé. Amikor böfizett a teljes hami után, tiszta barack (pálinka) lehelet szaga volt :D Az első kiskanál meglepte, nem az eddig "megszokott" darabos alma volt, hanem folyós massza (konzerv, mivel most épp nincs barack szezon), de utána azért bepakolta, habár fancsalgott. De megnyugtattam a szokásos alma adagjával, majd a maradék tápival :D

Most épp alszik, én relax - internet, éljen a világháló, kapcsolattartás, e-mailek olvasás, oszt megyek picit pihenni. A hírek szerint a kiválasztott szuper ülés már Magyarországon van, izgulok, hogy milyen lesz - azon kívül, hogy nagy és nehéz.

Ma délelőtt Csupi ismét bebizonyította, hogy beépített búváróra, mélységmérő van benne. Én nem értem a kisbabákat. Az ember a karjában tartja, ringatja, énekel neki, és már azt hiszem, hogy megnyuxik. Ez általában már olyankor következik be, amikor a laza 8 kilóját már nehéz tartani (nem voltam kondizni eleget, úgy láccik), és letenném a sejhajom egy kicsit (persze szigorúan továbbra is ringatnám, dudorásznék, csak vagy 40 centivel "lejjebb"). Ezt a bűvészmutatványt elkezdve szépen lassan elkezdem csökkenteni a magasságot (tiszta pilóta szöveg), de a felénél bekapcsolt a lurkó vészjelzője: Süllyedünk!!!!! Ne mán!!! Hé, le ne ülj!!!! és a vészjelző hangeffekttel jár, úgyhogy anyuka megszakítja a leszálló manővert és megy tovább.... Még jó, hogy strapabíró parkettát tetettünk le a lakásban, mert különben már szép "utacskák" lennének kijárva a lakban :D
Valaki segítsen ezt megmagyarázni :))))

2 megjegyzés:

Dávid írta...

Erre már én is kerestem a magyarázatot. Barnucinak ez a művelet 18-19.30ig ( fürdésig ) tart. :)))) Ilyenkor bizony ringatás, és járkálás van, mert ha csak egy percre is leülök, mert már leszakad a derekam, akkor bizony üvöltés van. Kár, hogy erről nem irt egy babakönyv sem, mert akkor rágyúrtam volna a műveletre előre ... bár igy meg, most leszek tiszta izompacsirta :)
:)
Szilágyi Timi

Nico írta...

én is combosodok, izé karosodok rendesen, csak néha már fáj a könyököm .. meg a térdem is, és nem nagyon lehet rá gyógyszert szedni (kissé már rozogák voltak előtte is az ízületeim...)