2010. június 15., kedd

Esti mese

Végre elszántam magam én is 1 kis blogolásra. Van napközben egy csomó ötletem amit leírnák, azt mire odakerülök, hogy írnák is az ihlet elszáll. Node most összeszedem magam és belekezdek!

Képzeljétek, mi is bőszen szavazgatunk a blogunkra :) Azt minap kaptam egy emilt hogy nyertem egy Niveás csomagot! Életembe most nyertem másodszor! Nem semmi!

A minap olvasgattam a neten és a sok kitt és katt között ráakadtam egy érdekességre...vagyis inkább Hollywood újabb baromságára a bébitápszer diétára. Nem mondom néha én is belenyammogok a Csupi tápjába, nem tudom miért, talán mert annyira x@r hogy már finom.. de ez.. Egy ketten vagy tényleg hülyének születtek, vagy a sok pénzükkel nem tudnak mit kezdeni, és elhisznek minden hülyeséget amit mindenféle celebrénerek meg egyéb pénzvadászok találnak ki, hogy minél fenszibbek legyenek.

Újabb fürcsigyakorlatot vezettünk be! Én lefürdök, aztán Csupi jön az ölembe, beszappanozzuk azt leöblítjük. Maaarhára élvezi! És továbbra is fenntartom azt a kérdést, hogy a jó ISTENBE fogják meg a gyermeküket full bekrémezve a szülők. Így ülve is tök nehéz mert csúúszik mint állat! Aztán az esti mérlegelésre is ki kellett találnunk valamit, mert drága gyermekünk úgy kuszik mászik a mérlegen mint a "Kobra Piton Anakonda". Aki ezt nem érti ajánlom nézzen egy kis Spencer-Hill-t :)

Megvolt a délelőtti gyerekorvos, Drága Csemeténk túlteljesítette az 5 éves tervet: centiben 7-el, kilóban azt nem tudom, de azzal is. gyermekünk tiszta súlya közel az 5. hónaphoz 8740, Csupi zsírgolyócskák hátán zsírgolyócskákból áll 67 centin, de meg lettünk dicsérve, hogy szépen fejlődik :) És arról nem is beszélve, hogy drága gyermekünk 3 napja egyfolytában ülni akar a kajcsi (sic!) után, feltornázza magát és teljes mértékben élvezi, hoyg szinte teljes egészében tartja magát, amit legtöbbször pár perc után egy jókora böffentés követ :)

Most zárom soraimat, mert etetés van, oszt szunya!

Nincsenek megjegyzések: