2010. június 19., szombat

Hát ez nem jött be...

(Tudom, háttal nem kezdünk mondatot, se karral, se lábbal...)

Csupi eddig az összes új ízt komálta, az elején kicsit pofákat vágott, de utána meg tátogva követelte az adagját. Ma volt a krumpli nap. Még tegnap szépen lekocogtam a piharcra, vettem kicsi, egységes méretű újkrumplit, szép almákat, hogy felkészüljünk a nagy krumpli making-re. 7végére időzítettük, hogy Balu is itt lehessen a jeles napon, ő volt a főszakács (mégiscsak papírja van erről a szakmáról), meg is kotyvasztotta: krumpli, alma összefőzve, összemixelve, kis anyatejjel ízesítve.
Csupika szépen szopizott, majd a szokásos módon közelítettünk felé a kanállal, okosan tátotta is a száját, krumplis almás izé be... szokásos fanyalgás ... nem kell azzal törődni, próbáltuk megint betenni a kitolt maszlagot ... újabb fanyalgás ... na itt kellett volna feladni? ... mi megint betoltuk, na akkor már elütötte a kezünket (ilyet még sosemnem csinált). Ekkor már kezdtük sejteni, hogy nem kóser a kaja (egyébként nem volt jó íze, tök sótlan volt, de nekem speciel a barackpép sem jön be, azt meg komálja a Lurkó, úgyhogy gondoltam nem én vagyok a mérvadó ízlelő). tettünk hozzá kis baracpépet, újabb próba. Hát ekkor már nagyon elege lett, mert konkrétan kihányta, ami eddig benne volt: jött az anyatej egy része is, meg a 0,0000001 kanálka krumplis almás barackos ízé.
Akkor mára vége a krumplinak. Holnap újra prószáljuk. Holnap nem 1-1 lesz az alma - krumpli arány, több lesz az alma. Hope!

Nincsenek megjegyzések: