2010. június 15., kedd

reggel

Nem szoktam ilyen korán postolni, de most nem bírok aludni. Nem mintha nem lennék hulla álmos (Csupi Úr 5:45-kor ébresztett, miután éjfél magasságában kerültem ágyba), de nem bírok aludni a zajtól. Mert az eszes, ritka logikátlan és egyébb durva jelzővel szeretném illetni cég, aki a fűnyírásért felelős megint füvet nyír. Nem is ez a baj, csak a módszerük! Tegnap, amikor végre volt egy kis szellő, a lakásban is 29 fokra csökkent (!!!) a hőmérséklet, végre nem folyt rólunk a gyerekkel a lé, lehetett ellenni nyitott ablaknál is, akkor kezdték. Fű-nyírni. Az előttünk lévő placcot. Jó nagy, egységes, csak a szélén fákkal. Ideális lenne egy kisautós fűnyírónak. De nem, ide két derékra erősítős motoros kaszás pasit küldtek. 2 órán keresztül döngették, a motorbűz meg be a lakásba, gyereket mentettem át a másik oldali szobába. Délben ebédszüneteltek, azt folytatták.
Na ma reggel 7:15-kor megint rázendítettek, ezért nem alszok. És csak bőgetik. Nagyon csúnya gondolataim vannak!

Ma megyünk dokihoz, 5. hónapos kontroll. JÓ kis súlya van Csupinak, mit fogunk mi ezért kapni? :D Holnap lesz naptár szerint is 5 hónapos, repül az idő! És holnap szerda, Balu szabin lesz, és már csak 2 nap lesz utána a 7végéig! Amikor megint 3-an leszünk:)))
Rohan az idő, negatív vagyok néha, mert úgy érzem, hogy napokat mérek, meg heteket, számolom vissza, mikor lesz 7vége, amikor Balu van velem (nem anyukám és anyósom ellen, de velük más), és észre sem veszem, de már 6 hónapja itthon vagyok, itt a nyár, és minden elmegy mellettem. Tegnap voltunk sétálni a városban. Nyári fesztivál van, Harcsa V énekelt a Várárokban. És én erre kifakadtam Balunak, hogy nem igaz, nem lehet végigmenni normálisan este 8-kor a belvárosban, hogy ne legyen csönd, mindig van vmi zaj, ricsaj, felébred a Lurkó, vagy épp nem bír elaludni. Balu megjegyezte, hogy ez is csak most zavar, egy éve még élveztem a nyüzsgést. Igaza van, más lett a prioritás. Fáradt vagyok, hagyják abba a fűnyírást!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Forró vizet a fűnyírókra!

Axa írta...

ugyan.... előveszem az íjat..úgyis edzeni kell 1 kicsit... :-D