2009. április 17., péntek

újabb autós történet...

Ez az ügy sajnos akkor kezdődött, amikor valami banális tévedés – na meg az olcsóság miatt – az OTP Garanciát választottam kötelező biztosítóul a biztositas.hu-n keresztül. Az egész teljesen flottul indult; regisztrálás, oke oke yes , elfogadva a .hu-s cég elintéz mindent BONUS besorolást stb stb.. Aztán következett a szötymörögés, amúgy OTP-s módra vártam csak vártam, hogy kapok valami papírt, hogy oké meg hasonló, de semmi. Amikor január eleje volt , küldtek 1 kis nyavajás pdf-et , hogy szorri annyi de annyi dolguk van nem bírtak még feldolgozni az adataimat… (most már nagyjából biztos vagyok abban mi áll a háttérben, na de erről majd később) úgyhogy ezzel a szaros cetlivel bumliztam végig januárt. (Ha a szerv megállít, és körberöhögött volna, Isten biz, nem lepődök meg!) És jött a február.. még mindig semmi…agyvíz fel, biztosítóba be..mondom what’s up – erre Ők, miért nem fizettem, mert hogy átutalást kértem, ja mondom és akkor mi igazolja nekem februárt, meg márciust, HEEE??? Na kaptam itt is 1 papírt – BONUS-t még nem igazolták vissza) így a magasabb áron, na de majd biztos meglesz, DE a biztonság kedvéért hozzak még1ett.. na mondom ezen már ne múljon… Union Ex-hez be, papír kikér, bevisz (Tudom én marha nem fénymásoltam le). Közben Otp beolvadt Groupamába – na szerintem emiatt volt a totyogás. És ma Április 17.-én MEGKAPTAM a kötvényemet, melyen mi szerepel, hogy az eredeti ajánlattal eltérően, más feltétellel kötnek velem szerződést, mert A0-ás vagyok!!! B..meg B..meg és még1x B..meg! Így ismét túrázhatok majd egyet…irány az új Groupama biztosító sallalla…
Soha de SOHA többet nem szerződöm ehhez a rühes BÜDÖS bandához!!!
U.i.: És még a Mizo is kikapott.. letargia van, meg a Birodalom Visszavág.

3 megjegyzés:

szokei írta...

Sajnálom a MIZO-t. Tiszteletükre megeszek egy Boci sajtot. Természetesen MIZO-t! :)))

Kedvenc elnököm!
Jegyezz meg valamit. Ami úgy kezdődik, hogy OTP, azt sohasem!!!

JOUE írta...

Hello!

Valami hír van Dalmáról? Szegény...
Május első hétvégéjén megyünk haza, a Robi nagyon szeretne egyet pókerezni,de komolyan. Esetleg szervezhetünk egy komolyabb több szereplős partyt...

Nico írta...

Szia Zsu! Állítólag bevérzett a combja, mondjuk nem csodálom, 5 perc után visszaállt, sántikálva futott 5 percet, majd 2 percre kiállt, kötözték, maj dbeállt 5 persre és így a végéig. Ami ott megsérült, arra ő rendesen rá is terhelt, rajta tényleg nem múlott :(
Ok, nekiállunk a szervezésnek, megkérdem Ivettéket meg a többieket is!