2009. április 14., kedd

Húsvét, és ami mögötte van :)

Nó ez a Húsvét is elment. Szépen csöndesen nyugisan. Én voltam egy kis elvonuláson - hébe hóba szoktam ilyet csinálni. Ha valaki mindjárt azt hinné valami vallási fanatikus , vagy szekta tag lennék azzal közlöm: téved. :) Ez amolyan önmagam megismeréséről, elfogadásáról, na meg arról szól, hogy törődj magaddal, ne mindig másokkal. Meg még sok minden másról is biztosan. A lényeg minden nap élj úgy , mintha a holnap nem létezne. ragadd meg az alkalmat, bontakozz ki, próbálj ki új dolgokat, mert ugye ki tudja holnap megteheted-e? :) Na ennyit a filozofálásról.
Aztán hazajöttem, Vasárnap megjártuk Berkit - rokontúra, reggelizés ebédelés sonka sonka és még1kis sonka inclusive torma :) Sétáltunk is 1 jó nagyot, megnéztük Gyürüfüt is. Készűlt 1-2 jó kép is. Majd megjöttünk, irány kosármeccs, jól elhupáltuk szegény Szegedieket (Pedig ők a 3. csapat akik kezdenek felnőni a Pécs és Sopron mellé, de vasárnap nem ment nekik...) aztán este 1 kis sonka. Másnap sonkafőzés - kissé túlfőztem :) - miközben főtt volt 1 kis licsi locsi, du meg elmentünk lőni 1-et Ivettékkel meg CSK-val. Máma meg robot volt.
Konyec. :)

2 megjegyzés:

szokei írta...

Mit csinálsz amikor elvonulsz? Hova vonulsz? Kivel?

Axa írta...

Fogtő - Kalocsa mellett van. barátokkal. Meg van ugye itt is 1 vezető csinálni minden félét amit általában, este van meditáció, igazából ez a lényeges része.