2009. április 6., hétfő

Kárrendezési gomolyag

Alapvetően egy türelmes ember vagyok...persze vannak kivételek. De az autónk már kb. 1 hónapja megtört és kb. 3 hete a szervizben csücsülnek a papírokon, és ma elfogyott a türelmem (másodszor) ismét telefonáltam Mohácsra. Pasi fel, mondom kivagyok, 1ből levágta, és mondja, hogy hát Ők hajtják a biztosítót - Groupama - de nem kapnak meg valami jóváhagyást. Na nekem több se kellet, Telefon Groupama. Pesti központ fel...automata...kérnek valami ügyfél azonosítót, az persze nekem nincs se kárrendezési számom (Gondolom Mohácson a papíron van). Ohh sebaj, talk pécsi Groupama...kicseng.. erre halló OTP biztosi... hmm én a Groupamát hívtam... weboldal megnéz. Április 1.-től 1 a 2 cég dejóó...
na azért Pasi felveszi.. elmondom neki mizu..kapcsol..mancikák nem veszik fel..viszajutok a pasihoz.. na 1 másikat kapcsol..az se.. próbáljam 10 perc múlva.. kb. 20 perc újabb telcsi (4.) Mancika fel.. újra elmondom, Ők csak az Április 1 utáni dolgokra látnak rá...b..meg.. Nade kapok 1 számot a régi G. biztosító számát újabb tel (5.) felveszik! Vajon küldött-e a mohácsi szerviz jógalap nyilatkozatot a ....4162 faxra... Én: úgy tudom még aznap elküldték amikor kint jártam, merthogy anélkül nem indul a gőzhenger... újabb tel mohács (6) Ők elküldték, de hmm nézzük csak a ...4000-ásra.. de most elküldik ide is... és utolsó telefon 7.!! vissza pécsi G. jaa a 4000-szám az nem is fax szám.

Na most akkor

1. Mohácson ennyire hülyék, hogy nem hallják, hogy NINCS fax hang??? vagy
2. G biztositó megváltoztatta azóta ezt a számot, és csak lazán szarnak az ügyemre mint a galambok az erkélyünkre?

Túl vagyok az ebéden, úgyhogy kissé lenyugodva írom ezt a post-ot, de hogy pár nap múlva újból telefonálni fogok az is biztos!! Ezeket úgy látom ütni kell!! FA testápolóval, ha máshogy nem megy!

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Hajrá!!! Holnap csörögj rájuk, mert amíg nem telefonálsz újra, addig meg se mozdulnak. Sok sikert!

Axa írta...

Ehh kapnak most 1 napot.. és holnap... :)

Zsófi írta...

na?