2009. április 19., vasárnap

Állás-foglalás

Eddig kissé elsunnyogtuk Baluval, de még tavaly - ha jól rémlik szeptember magasságában - megpályáztam az osztályon belül egy állást, ami 80 %-ban a mostani munkám, 20 %-ban (várhatóan) más, és most volt a 7en eredményhirdetés, és a Főnök - biztos szereti a rizikó partyt - , engem választott:)
Kissé elhúzódott a kiválasztás, amit indokolt egyrészt az, hogy novemberben létszámstoppot hirdettek nálunk, amit márciusban oldottak fel, no meg én is elhúztam, hogy igent mondjak. A HR-esünket és a Boss-t is megleptem, amikor a "gratulálunk, Téged szeretnénk, és akkor szólnánk a többi pályázónak, hog Te leszel!" mondatra annyit mondtam, hogy "Bocs, még ne szóljatok, mert nem fogadtam el, amig nem tudom, hogy mennyi a munka pontosan és mindezt mennyiért kínálják".
Nem értem, mit kell ezen meglepődni, pláne beszerzők között meg méginkább arról van szó, hogy az ajánlat az Ajánlattételi Űrlap kitöltésével együtt érvényes, nem csak úgy Helló, Te kellesz, oszt 2 héttel később meg kiderül, hogy meló sok, pénz meg alig vmivel több... Kedden 15 percre felmásztam Bp, mondtak egy számot, mondtam egy igent, szerdán kaptam egy szerződés ajánlatot, és május 1-től szakreferens leszek :) .... ami egy lüke elnevezés, de vmivel jobb, mint a területi referens :)

Ps: a sucks a dologban - most még csak ennyit veszek észre -, hogy 2 kolléga ácsingózott még a helyre, és az egyikük nagyon jó barátom ... már kezdi feldolgozni, mert néha már poénkodik. Csúnya dolog ez a konkurencia. Gábriel, ha olvasod, akkor csak hogy tudd: csücsök vagy!

5 megjegyzés:

Niki írta...

Gratulálok!! :) Tényleg jobban hangzik a szakreferens, de lehet tudni, hogy körülbelül mit takar ez a puccos elnevezés? :P

JOUE írta...

Tuti ez volt a legjobb választás. Gratula, de ne dolgozz sokat, pihenni is kell....

Nico írta...

Köszönöm:)
A mostaniból marad 2 témám (Posta és utaztatás), meg a projektekben a beszerzés képviselete, ezen kívül kevesebb operatív beszerzés (pályáztatások) és helyette szabályzatok, meg folyamatok egyeztetése, kommunikálása, belső ügyfelekkel egyeztetések ... papírmeló, remélem kevésbé stresszes lesz :)

szokei írta...

Gratulálok te kis szakreferens. :)))
Remélem gyakrabban leszel Bp-en és néha belefér egy közös ebéd is.

Zsófi írta...

Gratulálok!