2009. április 9., csütörtök

Kanossza 2.0 egy kis esti intermezzoval

És igen és igen és iigen mondhatnám the show must go on, de ez itt nem állja meg annyira a helyét..ugyanis ma voltak szívesek felhívni a mohácsiak. A groupama ugynezki talán rendbe van, de ott se találják azt az embert aki igazából az ügyemmel foglalkozik de ugynezki a 2 b..gató telefonom megfelelő röppályára állította az ügyemmel foglalkozó emberkét; a svédcsavar most következik! Telefonáltak a K&H-ba ott van hitelen a kocsim, azaz az övék, és aszonták: Mivel a papir amit elfaxoltunk nincs rajta a szerződésszámom és 2 tanu ezért nem fogadják el küldjünk újat hiánypótlással. Namármost ha megvan a rendszám , meg vagyok én, akkor meddig tart Mancikanak a programba összepározni a kettőt??? B Ü R O K R Á C I A ! Ja és hát az átfutási idő az 2 nap... húsvét.. így kedd elött nem lesz válasz. Hát xarjanak sünt! de 3at 1szerre! :)

Aztán este jövünk haza kosárból, akarok beállni, és vastag ezüstfuxos faxi fél családdal elém áll, hogy oda ugyan én nem állok. Mondom hee? (A fiával volt már hasonló intermezzóm) Mondom nincs felfestve mindenki oda áll ahova akar! Erre elindult mind aki pofán akar verni, na mondom , most vagy kiszállok és megverem/veretem magam vagy átállok máshova (megjegyzem tele volt a parkoló üres helyekkel. Az IQ warriornak az volt a baja, hogy az asszonynak sokba kerül plusz 10 lépést megtenni a kocsitól az ajtóig. Aztán elálltam. Utána jó szarul éreztem magam...a szokásos férfiasságon esett csorba miatt. Aztán feljöttem ittam 1 sört kidühögtem magam, és hagytam a hülyére a dolgot. Bár úgy igazából jól pofánvertem volna, akármi is lesz a következménye...na de most már mind1. Majd az idő eldönti jól döntöttem-e. Nicole szerint jól...ugyanis bent ült mellettem.

Nico észrevétele: SZERETEM AZ URAM, és ahhoz nem kell baromarcu f*szokkal megveretnie magát, akiknek a feleségének leesik a kisújjáról a lakkozott köröm, ha 10 métert mennie kell. Egyébként élvezzék ki a helyet, közvetlenül a két kuka mellett van. Belevalók :)

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Micsoda faszok vannak. Remélem, letörött a csaj kisujjáról a műköröm :)

szokei írta...

Éjszaka rakj mind a négy kereke alá szöget. Nincs is jobb 4 defektes keréknél. :)

Axa írta...

Azok ez az a tipikus IqHunter volt.. bár még +60 kg hiányzott róla.. defektes kerék , ez ötletnek jó, de másnapra meg a kocsi másik oldal is össze lenne zúzva gyanítom...

Zsófi írta...

Azt kellett volna mondani, hogy jobb, ha ő áll arrébb, mert te mesterlövész vagy ;)))

szokei írta...

Jaj elnököm! Akkor kövesd, hogy hova megy és ott tegyél alá 4 szöget. Minden disznóságra meg kell tanítani téged? :)))