2009. április 21., kedd

Budapest by night

Itt ülök Pesten a Rózsavilágban - vagy Pokoli Torony, Spenót ház kinek mi tetszik jobban -, este 6 óra közelít, sehol senki a folyosón, a lámpákat is kezdik lekapcsolni, még szerencse, hogy kint világos van, és lassan én is elballagok ... de nem haza, hanem egy hotelbe, mert holnap is Bp-n van dolog, és most az egyszer itt alszok.. de legalább tesztelem az egyik általam leszerződött hotelt.
Van ez az új állás, amit még ugyan nem végzek, de ennek folyamodványaként gyorsan ki kell pörgetnem a folyó, régi job-hoz tartozó tendereimet, és az van most. Pörgetek, pörgetek, csak nehogy elszédüljek.
Balu Drágát otthon hagytam, ma szalma, holnap estefeléig szabad neki a vásár, igaz én sem fogok unatkozni, előttem a Váci utcai forgatag ... tele boltokkal :) és megkaptuk a tavalyi prémiumot, úgyhogy ajajajajajaja :)
Ez most egy rövid helyzetjelentés volt, lassan csomagolok, nyakamba veszem a kis koffert, meg a dögöt (laptop egyébként polgári néven), és elindulok.

Mindenkinek nyugodalmas jó éjszakát kívánok!
Nic balra el :)

4 megjegyzés:

Axa írta...

Azt hiszem máma eröteljesen figyelni fogom a mobilom.. a 3. vásárlást jelző sms-után TILTOK! :))) :**

szokei írta...

Dear First Lady!

Ha legközelebb Pesten kell aludnod, akkor tessék telefonálni és megmondani, hogy mi a jobb: egyedül egy ismeretlen szállodában Budapesten vagy barátok közt Gödöllőn. Másnap reggel 7.00 - 7.15 között rakom ki a Zasszonyt az Arany János utcánál, így még hátrafelé menve is bent vagy 7.30-ra.

A sok pénz elköltésében is tudunk ám segíteni. :)))

JOUE írta...

Hello!

Csatlakozom az előttem szólóhoz, bár én inkább a társaságomat ajánlom fel vendégágy hiányában - ismered a körülményeket....

Szóval csak szólj ha itt vagy és közös programhoz van kedved!

Nico írta...

Drágáim, köszönöm az ajánlkozást:) Szerencsére nem voltam egyedül, max konkrétan a szobában, mert sok kollégával együtt voltunk a hotelben. Amilyen állapotban gyilag voltam - mostott kaki szint - nem lettem volna túl jó társaság, ugyanis a hír bejegyzésével ellentétben fél 6-kor még nem indultam. Úgy volt, hogy jönnek a többiek is, de még csúsztak, és még 5 perc és még 5 perc, ami elhúzódott. Ha jól rémlik fél 7 körülre értünk a szállodába, de lehet, hogy inkább 7-be hajtott? gyors vacsi, 1 kis pohár bor - ami a fejembe szállt - és utána a szoba forgást csillapítandó szpatty. reggel meg jött a kukásautó és arra ébredtem:(
Legközelebb ha jobban nyigodtabb, és jobban tervezhetőbb lesz a fentltem, szólok! Pitta, neked jövök még az ebéddel, nem felejtettem el.
Zsu! A körülmények? Mi aludtunk az ágyon, Ti a fölfön, úgyhogy akkor minden OK volt :)