2009. április 28., kedd

robbanás?

Ma azt terveztem / terveztük, hogy korán ágyba bújunk, mert tegnap majdnem éjfélig ment az útvonal tervezés, repjegy, szállás, és sörös bárok, csokiárusító helyek feltérképezése, ma meg szólt a vekker, de ebből nem lett semmi. A mellékelt ábra is mutatja, hogy még fent vagyunk, én teljesen felhúztam magam, mert este még meg akartam csinálni egy munkát - megígértem vkinek, hogy segítek - és nem ment a távoli belépési lehetőség a céges gépbe. Az ITs kolléga tök kedves volt, 9-kor is felhívhattam, próbált távsegíteni, de valszeg vmi hardver próbléma van. Csakhogy én holnap Butapesten vendégszerepelek - vmi szakmai oktatás az osztállyal együtt -, és nem tom mikor csinálják meg. JÖN A HÉTVÉGE!!!! PIHENNI AKAROK!!!!
Vhogy a sok homok megfolyt a munkahelyemen, és nem érek rá a kavicsokkal foglalkozni. De ha a kavicsokkal foglalkozom, akkor a homokok elkezdenek sikítozni, és sokan lesznek, hangosak lesznek, és az sem jó.
Holnap MIZO meccs, Balu megy helyettem is szurkolni, nem érünk haza, korán kezdik (15:30) nyerni KELL!
Bocsánat, nem vagyok vmi összeszedett. Csütörtökön kosár, asszem kirohanom magamat, és jobban leszek, csak nehogy én legyek a 3. áldozat (előszöt I bokája, most Balu ujja....), mert nem érek rá sérült lenni, megyünk Brüsszel :D
Jaj, és a mai nap fénypontja (ill. inkább az estéé): elindult a szerenád szezon :) Ami azért volt ma élvezetes fénypont, mert Tóniékhoz (felső szomszéd, aki masszni szokott néha minket Baluval, május 1-re is már "lerendeltük") jött egy olyan osztály, akik naon tudtak énekelni (feleség tanít)! És a fiúk jobban, mint a lányok, kaptak is nagy tapsvihart, ügyesek voltak, j volt hallgatni :)

Eldugultam, good night!!!!!!!
Pussszantás: n.

4 megjegyzés:

szokei írta...

Csokiárusító helyet kár tervezni. Minden második boltban csokit árulnak. :))))
Hajrá Brüsszel. Egyetek, igyatok.

Zsófi írta...

Remélem, tetszeni fog nektek. Waffelt egyetek, az a legjobb Brüsszelben.

Axa írta...

Igen a waffelről olvasta, hogy az valami nemzeti kaja ott, vagy legalábbis annyi van belőle..

szokei írta...

Az finom. Én is ettem. Csokis-banánost. :)))