2009. április 7., kedd

""Korlátlan"" Skype

Történt minap.. nemrég, hogy az 1ik hölgynek segítettem gépet állítgatni, meg skype-ot beállítani. Mivel a munkájához a skype hívás épp passzolt, így hát nagy nehezen összehoztuk neki az UNLIMITED COUNTRY csomagot (korlátlan ország). A nevéből én, mi arra következtettünk, hogy igen ezzel a fix árral kis hazánkon belül bármennyit bármikor! Ez volt ami a hölgynek kell, mert sokat akarta használni...aztán tegnap kétségbe esetten hív, hogy elkezdték levonogatni a pénzéből lóvét... megnéztem... és tényleg vonja a pénzt... oldalt kis szöveg: "Elérte a különböző számok napi limitösszegét." Mire én mi a pimpili, és mellette 1 link: Méltányos használat irányelvének megtekintése. Na ez verte ki a bilit... leírjak havi 10.000 perc, napi max 6 óra, napi max 50 hivás... ebben MI??? a korlátlanság????? Ja mindezt angolul..ja hogy paraszt nem tudsz??? Így jártal!! Ha magyar cég lenne asszem jó páran beperelték volna már őket... bruuaaa kidühöngtem magam!

Nincsenek megjegyzések: