2009. április 28., kedd

Destination: BRUSSEL! Spammer>>dev/null

És igen és IIGEENNN!! Tanakodtunk, és döntöttünk, és foglaltunk!!
Május 29 irány Brüsszel, Belgium, a csoki és a SÖR!! hazája!! Már látom Nic sanyarú sorsát... engem fog támogatni :D :D

Amúgy a 7en volt 1 vicces telefonom.. kaptam 1 8MB!os levelet, xxx címzettel egyetembe több egyetemi dolgozonak.. valami képtár, csomó festő képeit reklámozta. Nosza neki, van 1 jó levelem amit az ilyeneknek küldök a kéretlen levelekről, kicsit fenyegető, hogy legközelebb hagyjon békén btk hivatkozással stb. (itt 1 kis ismertető) Ezt ki is küldtem azt el is felejtettem...majd 1 óra csörög a céges telefon..belehaló, Ö XY és küldem neki 1 E-mail és hogy ...és itt elkezdte darálni, hogy én vagyok az első aki ilyen leb..o levelet írok, és hogy mennyi rektor meg dékán meg anyám tyúkja jelzett vissza, hogy micsoda szép képek , én meg fujjj ilyet írok.. na mondtam neki.. 1. én nem kértem ilyen levelet, ez kéretlen reklám..na erre megint a darálda, hogy hátigen de ez népszerüsítés..vagy mit mondott ... mondom neki ok, és honnan az E-mail címem? Ó hát az egyetem honlapjáról szedtük össze, és és..darálda... de mondom ok.. 8MB... ez 50-100 embernek elküldve...de akkor is nézzem meg hallgassam meg (1 power point volt benne) mert ettől (szó szerint idézek!) KURVÁRA MEGNYUGSZOM! Na gondoltam ezzel se jutok dűlőre mint a hülye szomszéddal a parkolás ügybe, mert ez valami marketinges vagy nem tudom milyen nő volt, próbáltam még kicsit neki magyarázni, hogy pár éve már azért az IT területen dolgozom, és eléggé tele a törpöm az ilyen levelekkel, aztán feladtam; bárhogy is magyarázom neki nem fogja megérteni, hogy az ilyen levelek teszik ki az internet forgalom 60-70%-át, és hogy ez mivel jár…így csendesen elbúcsúztam tőle. Aszem többet nem fog keresni. :)

update! megtalátam a választ a spammelőnek Ez amit én is kiküldök... :-) 
És hálisten van olyan oldal WiKi YES! ami a spamekkel foglalkozik ÍME!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Járatszám?

Axa írta...

Beszerzés alatt...