2009. április 25., szombat

F1, WPP és CS

Ezen a 7végén úgy tűnik, hogy nincs semmi extra elfoglaltság, mi nem megyünk sehova, hozzánk sem jön senki, úgyhogy nyugodt kis relaxálós, pihis 2 napnak terveztük Baluval.
A mai nap majdnem így is alakult, igazából alig voltunk itthon ennek ellenére. Délre Anyósomékhoz mentünk ebédelni, utána F1 időmérő volt. Én jó szokásomhoz híven vmikor a közepén elaludtam a kanapén, Balu 4 előtt ébresztett, hogy lassan kelni kellene... alig bírtam kicsomagolni magam, mert vmi nyaka-, és kéztekert pózban aludtam el... Gyorsan megtudtam, hogy alakult az időmérő, és indultunk is a Cella Septicorába (CS), hogy megnézzük a World Press Photokiállítást.
A CS megér egy misét! Én eddig csak egyszer voltam bent, maikor az egyik felét - legalábbis én azt hittem, hogy az a fele volt - ingyenesen lehetett látogatni. Akkor nem fogott meg. Most viszont beberangoltuk az egészet, és rá kellett jönnöm, hogy eddig a 20 %-át, ha láttam. Nagyon szép, labirintusos, és még a fém lépcsők is illenek vhogy a régi dolgok közé. Csak kitalálni nem volt olyan egyszerű, de azt is megoldottuk :) Mindenkinek csak ajánlani tudom, még a viszonylag borsos belépő ellenére is!
WPP kiállítás: április eleje óta készültünk megnézni, Balu imádja a fotókat, és sem vetem meg a jó képeket, úgyhogy nagyon kiváncsi voltam a díjazott képekre. Bevallom, nem tetszett. Nem tetszett, mert az egyébként profi fotók 90 %-án vagy harcosok, vagy katonák, vagy robbanások, vagy halottak, vagy félbevágott állatok, vagy nyomorék, megvert, kitaszítottt emberek voltak. Tudom, hogy a világ nem egy álom, de miért nem lehetett pár vidám - mégha szegény - esküvőt, vagy születő kisbabát, vagy boldog, öreg arcokat fotózni? Amire jó érzés ránézni? A végén már nem is néztem a képeket, mert csak egyre depressziósabb lettem:(
6 körül jöttünk ki, a Papucsban egy igazi magyar csemegét tettünk magunkba (hagymás, paprikás zsíroskenyér), a Mecsekben fagyiztunk egyet, megnéztük a Nádor romjait (szörnyű!!!), elmentünk vásárolni holnapra, no meg könyveket is vettünk, és 8 előtt ültünk le vacsizni, úgyhogy nem sikerült a tunyulás projekt, de nem baj :)
Holnap mi készítjük az ebédet (leves, k.püré, kacsasült), meg sütök sütit, és nem megyünk sehova!!!!! (max kenyeret venni).
Pusszantás!
n.

1 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nekem is ez a bajom a world press fotókkal, hogy borús hangulatú az összes. pedig egy szép táj, az állatok, vagy az általad felhozott dolgok sokkal szebbek, sokkal jobb hangulatot adnak az embernek. Néha megy körbe olyan pps, aminek az a címe, hogy szép képek. Biztos kaptál már ilyet mélben. Mitől szép egy harcoló katona? Vagy egy lebombázott ház? Mindig van benne ilyesmi...