2009. április 3., péntek

Tour de Pest

tegnap megint Pesten voltam, osztályértekezlet, meg egy kis munka. Az értekezlet annyira nem munka, mert a Boss elmeséli az aktuálpolitikai helyzetet, kicsit kivesézgetjük, megosztjuk a pletykákat, meg látom legalább azokat a kollégákat, akik Debrecenben, meg Győrött, Szfvárott dolgoznak - a pestieket látom eleget - , dumálunk és go home. Tegnap is hamar végeztünk, után volt még egy kis dolgom, meg jött egy német pasi az Anyánktól, aki ki akarja találni a spanyol viaszt, de nem nagyon tud új ötletekkel előállni, lévén ő még csak tanulja a magyar viszonyokat a cégen belül, mi meg 2 éve benne élünk. Nekem is olyannal jött, hogy ezt-meg-ezt kéne csinálni a Beszerzés belső kommunikációjával, elég gyorsan lelőtttem, hogy azon már fél éve túl vagyunk...
Szerencsére I és T is fent volt külön kocsival, így visszafelé nem a Boyokkal (HG és Petya - közvetlen kollégák) jöttem, ők tovább maradtak a német pasival, hanem a csajokkal. Mert csütörtők = we love basketball!
5 percet késtünk, gyors átvedlés, melegítés és go a pályára. 30 perc alatt futottunk annyit Ivettel, mint máskor egy óra alatt, utána az öltözőben csak ültünk, de nagyon jó volt. Én extra béna voltam, idegesített is eléggé, nem szoktam ennyire ... talán féltettem a fejem?, szemüvegben voltam, nem tudtam "betenni a szemem" a hiányzó higiéniás felszereltségek (mosdó / szappan) miatt, és nem brusztoltam annyira. Vagy csak egyszerűen béna vagyok, ki tudja. Ilyenkor mindig felötlik bennem, hogy megkérem CSK-t, hogy egyszer adjon különórát, hogy a középtávoli dobásokat megtanuljam célozni, mert szerinte szörnyen kétkezes a stílusom. De aztán ez mindig csak egy ötlet szinten marad.
Ma durva/sűrű napom lesz, csak rövid, mert készülni kell a holnapi Geora. Balu már fel van húzva, én relaxálgatok, a Flúgosra mégannyira sem lehet készülni egy Krumpliszsáknak, mert fene se tudja, mit találnak ki Csíkvárék (szervezők), csak annyi biztos, hogy extra hibbantak lesznek :)

Pusszantás!

1 megjegyzés:

Axa írta...

Cicóka ilyet nem mondunk hogy béna vagy mert NEM VAGY AZ! Jordannak se ment mindig, söt Nusinak se! Positive .. think positive!! :) :**