2009. július 1., szerda

Bocsika...

... minden kedves olvasótól, hogy ennyire eltűntem, és átengedtem a blogba írkálást Balunak. Az van, hogy teljes nihil van nálam. Munkahelyen is tök punya vagyok, nincs kedvem semmihez, ehhez az időjárás is hozzásegít. No meg az is, hogy már a fél cég szabin van, egyrészt aki megy, azzal traktál, hogy jaj, megyek nyaralni, utána senki sem elérhető, igaz engem sem nagyon bombáznak munkával - ami jó!-, de ez az általános punnyadás kihat a lelkiállapotomra is. Hullákat próbálok feldolgozni, meg régről elmaradt, majd egyszer nekiállok dolgokkal foglalkozom, és közben néha traccsolok a kollégákkal ... jé, ilyenre is van idő egy munkahelyen :)
Kicsit elegem van az időjárásból! Egy hete minden nap menetrendszerűen megérkezik a monszun eső, olyan mintha a trópusokon lennénk: 30 fok, és ömlik. Tegnap úgy döntöttem, hogy elég volt, nem húzok zárt cipőt (tudod, eső, lábmosás elkerülés), hanem lazulok... 5 körül indultam haza, na akkor szakadt le az ég... hát visszajöttem a melóhelyre, és inkább megvártam Balut.
Ma randizom D-vel:) Ez rekord lesz, mert az uccsó , meg az uccsó előtti között nagyon sok idő telt el, de nem szeretnék még egy ilyet! D-se :) (Ugye?) Árkád, szerintem fagyizunk / sütizünk és beszélgetünk. Balu délutános, majd csak este jön....
vasalnom kellene... de este a melegben? Tegnap reggel a hűvösben vasaltam, megint van egy hétig mit felhúznunk :)
Augusztus... nyaralás ... tenger -- sós víz, hullámok (ja és biztos kövek a derekam alatt is, de az belefér)... jaj, de messze van!!!!!!
Az ebédidő kevésbé, lassan közeleg, úgyhogy megnézem majd a többieket hogy állnak a témával, és megyünk enni.
Mindenkinek aktuális következő táplálkozásához jó étvágyat kívánok!
Pusszantás!
N.

1 megjegyzés:

Niki írta...

Augusztus? Ne viccelj, mindjárt itt van! ;-)))