2009. június 30., kedd

Keddi katasztrófa

Na nem kell mindjárt valami nagyon rosszra gondolni! A mai nap valahogy összejött nem kevés Mörfi és meló nekem.. Kezdődött reggel, Pollack.. tegnapi áramszünetnek köszönhetően, vagy a végkimerülés miatt az egyik épületben lévő switchünk (hálózati eszköz) megadta magát. Se kép se hang. Kollégák lemennek...azt hívnak, hogy ebből az eszközből van még tarcsi nézzem már meg. Be raktárba keresem... csak HUB-okat látok (ez is hálózati eszköz, csak butább mint a switch) mondom nekik nincs. De annak ott kell lennie! Megint vissza. újra tel : not found. Akko keressem máshol - kissé idegesek voltak mán a kollégák. Mégeccer vissza. majd be a szerver szobákba, ott sincs, kölcsönadtuk tán? Azt se... közben főnök is bekocogott. Majd mikor épp rohangásztam odakint csörög 3. kolléga, megyek vissza , főnök megtalálta! Mondom B+ nem hiszem el! Kisebb dühroham és káromkodásfolyam után lenyugodva látom, hogy én csak a típusjelzést néztem, felette volt 5 cm-el az hogy SWITCH! Na mindezek után megen elcsesztem valamit.. közben csöngött a telefonom folyamatosan, maxek meló, pollackos meló, mérnem megy a hálózat. Aztán végre megtaláltam valamit, amiről mindenki úgy gondolta nincs is meg! Waaa mondom 3- 1+!
Pollackból irány haza, majd be DigiTV, tartoztak még pár petákkal az elcs.ett számlázás miatt; na meg amiatt is be kellett mennem, mert Esmerősöm nem bírt kiérni antennát állítani - nagy szél elállította -; felvettek a hibalistára 5 munkanam. Majd volt még 1 kis maxek. Látszólag 1xerü problem, emil jelszó , nem megy. Odaértem, közben kicsit megáztam, mondom sebaj ez a mai nappal jár - nézegetem, télleg nem megy. Ügyfélszolgálat felhív, bemondom az adatokat, mondja a csóka igen latja, hogy nem jó a jelszó, de mivel csak műszaki ügyelet van, ezért nem tudja lecsekkolni, mert nem tudja megnézni tényleg az vagyok-e akinek mondom magam..aha.. na mindegy..mondtam az úriembörnek akinél vagyok holnap távolról megoldom neki..majd 1 Isteni sugallat..mi van ha a jelszóba lévő i nem is i hanem j. teszt. SIKER! És szegény ügyfelem délelőtt 1 órát gyűrte az ügyfélszolgálatot, hogy megoldják a hibát. Istenem! Hallottak ezek már arról hogy betűzés.. K mint Kálmán i mint Ilona h mint hüjje!
Ezt letudva, húztam ki Kicsimért, el vásárlás, majd este kaja, és utána kis hússütés ( ha valakinek kedve van 1 eccerü csirkesülthöz, nem kell hozzá más, mint csirkemell, só,bors és 1 kis majoránna, és 1-1,5 óra 180 fokon) melynek előkészítése során sikerült a sószórót is beleejtenem a húsba. Na ez volt a korona a mai napon. Má csak röhögtem...
Csütörtök megyek öszeszokás vezetési tesztre Nigger kartácsal... Fú de jó lesz! :) Addigra megszerzem a GPS autóstartóját, mert tesztelniiikeeelll!
Okey You think I'm a bit loosing my brain. And yes! you've RIGHT! :) Bye!

Nincsenek megjegyzések: