2009. június 6., szombat

Belgie te drága! Part Four

Mivel Nic még az igazak álmát alussza ezért elkezdem én a vasárnapi kalandtúra leírását. Szóval vasárnap volt Brugge a kis észak flandriai ékszerdoboz volt betervezve. Reggel gyors hami, aztán lekocogtunk az állomásra jegyet venni, ami kb 8-10 perc alatt sikerült is. Majd kinyomultunk á lá péróónra várakozni. A tömeg meg csak gyűlt..és gyűlt..vonat sehol...azt kiírták késik x percet. Hmm hmm...de nagy a tömeg, de sebaj gondolta ekkor még. Aztán befutott a vonat. B..meg ez de tele van! Elkezdődött a helyezkedés...majd a rohangálás .. sehova nem bírtunk felférni. Nic már fel akarta adni, mondván másodosztályra nincs hely. Erre én. ennyire tele van hát lex.om irány az első osztály! Na oda befértünk; jobban mondva az elülső kis kabinba - az előtérbe - éppen hogy. Nic az utatt félig a padlón félig állva töltötte, én ácsorogtam. Meg?deztünk egy őslakost, miután a mozdony is megadta magát 3/4 úton egy 5-10 percre, hogy normális ez? Mire a válasz: A tömeg igen - fürdőjárat, jóidő; minden hülye húz le ..izé fel! a tengerhez - a lerobbanás nem. Na de szo mi szó, felértünk Brugge-be. A kalauz valahogy nem ért el hozzánk, lehet útközbe valamelyik utas kivágta az ablakon, vagy csak a vaterlós csatát meghazudtoló tömegen nem tudta magát átverekedni, nem tudom :)
Brugge 1 kis ékszerdoboz. De tényleg! Köszönjük még1x az FRZS teamnak, hogy rábeszélt minket! Szűk utcácskák, ódon épületek , falak közt bolyongtunk, waa volt 1 kis Horvátország feeleingem - imádom azokat a szűk macskaköves utcákat! Az egyetlen kis hátulütő a sok bamba BAMBAA turista volt, akik mint valami méhkas mászkáltak minden fele. A legidegesítőbb az volt, ha találtunk valami ksi beugrót, lyukacskát ezek jöttek utánunk, mint a frissen született kiscsibe az első felismert személy után. A végén a főtéren beültünk 1 sörre - mert az ugye kell! (Cicónak sztem már kezdtem ezzel a sörözésmániámmal az idegeire menni, de a napi 3nak meg kellett lennie!) - majd irány vissza Brüsszel; az utat simán a popinkon ülve tettük meg. Hazaérve kis pihi, aztan benyomultunk még 1 kicsit a városba kalandozni, szétnézni. Ugyan felőlem mindenki azt szeret akit akar, de hogy menyi "kék osztriga" bár van a város bizonyos negyedeiben az nem gyenge! Végül is úgy döntöttünk beülünk estvére még 1 vacsira, hófordulónk volt mégiscsak! (61!)
Találtunk valami kis édes helybeli tavernát. Én olyan de olyan jót kajáltam, valami friss zsenge - de szó szerint ez a NAGYBETŰS zsenge volt! - zöldségekkel meg rizzsel adagolt Bearni , vagy berni mártásos csikkent; Nic meg valamilyen tésztát csikken szeletekkel, hogy az csak na. A hely nevére sajna nem emléxem, de a kaja kint volt 10 percen belül! És persze ittam hozzá 1 pohár sört! Ez ízlett nekem a kint kóstolt sörök közül a legjobban! Ezután a hazagurulás és alvás volt hátra.
Vissza van még 1 nap. vagyis 1 fél. De az már tényleg a Drágámra marad, akit most megyek felkelteni, mert még nem reggeliztünk :) És a reggeli ugye az fontos! :)
Pussza Pá! Balu

4 megjegyzés:

szokei írta...

Még mi se reggeliztünk. Hozol nekünk is? :)))

Axa írta...

Persze, küldöm a futárt! :)

szokei írta...

Nem ért még ide. Éhenhalok! :)))

Axa írta...

Ehh ezekben se lehet már bízni... :))