2009. június 19., péntek

Meetings party

Máma szabit vettem, ki, és felkocsikáztam Nicollal Nagyfaluba. A Kocsi jól vizsgázott, és én is. Ilyen jól BP. forgalmat még soha nem viseltem, pedig általában síkideg vagyok - nem vagyok annyira hozzászokva a sok bevágáshoz, meg tömeghez. El akartuk kerülni a Roosevelt teret, de a GPS úgy gondolta ez a tapasztalat kell nekem. De kb 5 perc alatt átnyomultunk, 1 piros lámpánál kipattintottam Nic-et (meg 2 kolléganőjét - őket is cipeltük) és húztam a Bádygárd által megadott Kék parkolóba a Westend mögé. Kisse elkavartam, legalábbis azt hittem, de a belső navigátor egész jól működött, és kisebb segítséggel visszataláltam; kocsi lerak és 1 kevéske dzsasztázás után Taliztam a TSFCH Bádygárdájával - tiszta fess Embör még így is, hogy az EMBERI sulykorlát alá esett :) - , aki volt oly kedves és meghívott kajolni - ezt még VISSZAKAPOD!! :D - Majd dumcsiztunk, császkáltunk 1 kicsit, majd jött a fél2-es "Beteg" Kedves íjász Ismerősöm , Kriszta, ki átvette Pittátol a "szabadidőm kellemes eltöltése" stafétabotot. Beülünk 1 Mekibe, jót dumcsiztunk, kipletykáltuk a világot, majd 3 körül tőle is búcsút vettem, - Nic közben küldött sms-hogy kicsit csúszik - így kicsit császkáltam még 1 kicsit, közbe valami miatt elkezdett fájni a hasam, mondom mivannn visszakívánkozik a hekk? De aztán bent maradt, 1 kis babusgatás után. Ja igen bátran a törököknél kajáltunk a Westendben. :D
Aztán Nic is befejezte, elindultam értük, 1 újabb piros lámpánál beszálltak , és zúztunk is hazafelé. Sima utunk volt - eltekintve 1-2 őrülttől - és szépen hazaértünk 8-ra. Tul vagyunk a vacsin és figyelj RHOBERT! Kipróbáltam a páleszt! kicsit lehet veszített az erejéből, mert nem könnyeztem meg, de jó az íze, kellemesen selymes, semmi durvaság, igazi csemege!! KÖSZÖNÖM még1x! Most punnyadunk 1 kicsit még a TV elött, de hamarosan go tu bed, mert holnap TÚRA Apósékkal megünnepelni a 40 éves házassági évfordulójukat a Balcsinál!

3 megjegyzés:

szokei írta...

Pálesz? Elnököm te iszol? Fúúúúúúúújjjjjjjjj. :)

JOUE írta...

Kedves Balu!

Igazán nincs mit.
Szólj , ha elfogyott.

Sir Rhobert

Axa írta...

Pittám. Néha szoktam :)