2009. június 18., csütörtök

Bömbike hazatért!

És igen! Megtörtént a CSODA! Visszakaptuk Bömbikét!! Kívül szép tiszta, belül mondjuk annyira nem, de lehet a sietségünk - höhö sietség.. mennyi is volt 3 hónap??? - volt az oka. Szerettük volna még a héten visszakapni, és sikerült! Megcsinálták! Olyan mintha új volna, csak kicsit festékszagú! Amikor megvettükk nem volt festékszaga! :) Amugy bocsi, hogy hanyagoltunk mindenkit, csak nem volt kedvünk írni. Egy füst alatt elintéztem a kétéves szervízt is sőőt! Vettem sárfogókat és 1 gumiszönyeget v. tartonak mondanam inkabb, a csomagtartóba; így eccerübb lessz a puceválás! Most már csak a georally emléke van rajta a bal első díszlécen, meg jobb oldalon az első horvátországé, meg az elején valaminek 1x kcisit nekipöccentem. Na szóval szinte új! :D

1 megjegyzés:

szokei írta...

Szinte új. Nekem is vannak nyomok az autómon, de a legtöbbet én okoztam, amikor nekitolattam a garázsban a biciklinek. :)))