2009. június 5., péntek

Belgie te drága! Part Three

No így hami után elpunnyadva félkézzel - a másik Nic lábát gyúrja :) - megpróbálom folytatni eszmefuttatásunkat. Először is a KÉPEK ahogy ígértem. Közben Nic asszem elszunyált, így visszaszereztem a másik kezemet is :) Szóval szombat. Nem erőltettük túl a korán kelést, de azért nem is keltünk túl későn. A mai nap a Euró Minipark és a Atomium volt terítéken. Térképünk ugye volt. Nem is egy. Rajta a metróvonalak és a főbb busz és villamosvonalakkal. Ezen megterveztem szépen az itinert, majd úgy terveztem szépen végigmegyünk rajta. Lementünk a Déli PUnk környékére; onnan indult mindenféle sokkerekű.. nézzük a kiírást...mondom, vagy elfelejtettük a számokat, vagy a belgák viccelnek velünk. A vonalak hasonlóak voltak ugyan de másfele más számokkal. Ami nálunk pl metró 1b volt az a valóságban 6-os. Fejvakarás, aztán felpattantunk 1 általam jónak vélt járatra. Aztán elmentem megnézni tényleg jó-e. Nem, nem volt jó. Vadul elkezdtem forgatni a térképem, meg a villamoson lévő kiírást, hogy valami közös metszéspontot találjak, mire 1 csokiszínű hölgy tök aranyosan - angolul! - kisegített. Így leszálltunk a felénél, át 1 metróra, ami láss csodát elvitt minket az úti célunkhoz. Megnéztük, miniparkon látszik, hogy nem 1 esős délutánon dobták össze, komoly meló volt benne. Találtunk magyar szálakat, német szálakat, ezeket láthassátok a képeken :) Az atomiumnál a miniparkkal szemben kisebb fajta tömeg fogadott minket, de 20 perces sorbaállás után bejutottunk, körülnéztünk. Ezt a csodát az 58-as Brüsszeli világkiállításra csinálták...nem semmi 1 építmény, jó kis műszaki kihívás lehetett megtervezni. És akkor még nem voltak nagyon komoly számítógépek erre.
Kis túránkat 1 kis kajával - és én +1 sörrel - fejeztük be a közeli lerabló étterembe. Majd visszajutottunk - immáron simán, mert a falon lévő metróútmutatót néztük a térképünk helyett - a szálláshelyünkre. Kicsit punyiztunk, aztán bevetettük magunkat a belváros dzsungelébe, hogy a tegnapi nap utáni pissentős kutya után felfedezzük a kis gazdiját, és annak hugicáját is, kipróbáljuk a waffelt (csak én próbáltam :) és megnézzünk jó pár templomot, teret, utcácskát sörös és csokiboltot. Az első templomban kissé meghökkenve 2 vagy több alak hortyogott a sarokban, kikről nem tudtuk eldönteni, hogy szimplán berúgott fiatalok, vagy hontalanok. Ja ami még az egészet megfejelte, hogy közben mise is folyt. Hmm lehet az 1 másik templom volt? Kissé elvesztettem a fonalat :) No de ne tiplizzek már mert sosem érek a mesém végére dikk mán! Ha valamit kihagytam azt max. holnap Nic majd javítja :) Na ezt az estét úgy gondoltuk megfejeljük 1 jó kis vacsorával, így a pisilö kislány környékén beinvitáltak minket egy helyi kajáldába. leültünk. étlap fel. Árakarat meglát..számolgatás b..megolás. felállás és keresés másik hely. Közben telt szépen az idő, de olyan 9 fele találtunk 1 ígéretes indiai éttermet, ami árban is egész jó volt, és kellemes illatokat árasztott. Várnunk kellett 15 percet kb. a bejutásra, de végül sikerült. rendeltünk, majd vártunk. És vártunk. És még mindig vártunk. Pedig csirkét rendeltünk. És köztudott, hogy az azért hamar sül, fő - jó kivéve a vén tik leves annak kell pár óra - nade ez valami mellehusa volt. Mire kihozták - én azt hittem még nincs oly késő, mert világos volt, de ezeknél fél11-ig világos van - elmúlt 10. Nem mondom a kaja finom volt, de a várakozási idő sok. Ezek után nem volt más hátra, kerestünk 1 metrót és irány haza, bezúgás az ágyba. És most ezt megerősítve azt hiszem elköszönök én is. holnap folyt köv a vasárnappal.

3 megjegyzés:

szokei írta...

Eddig nagyon jó. Na most megnézem a képeket is.

Axa írta...

Jeee Köszi! Próbálom tartani a magas szintű színvonalat! :))

szokei írta...

Atya-gatya ennyi kép. Látom a pedofil kép is elkészült. :)))