2009. június 27., szombat

Felkészülés

Helló hállóó!

Holnap lesz egy kis felkészítős CEC-es georally-s party. Jövő 7en ugyanis Verseny! És kell egy kis felvezetés! Készítettem 1 szuper kis "asztalkát magamnak A DVD-s dobozból és 1 plaxi lapból. Van 1 beépített lámpám is amit tudok ki be kapcsolgatni. Tény és való az ötlet részben a naagy CSé mestertől ered, de az enyém kicsit eccerübb, meg nagyobb. De holnap tesztelünk kipróbáljuk hogy muzsikál.

A mai hét egész nyugisan telt... na jó ismét fiatalabb lettem 1 évvel. Csaptunk 1 laza kis partyt, gyerekpezsgővel - vezetni kellet még - melegszenyóval - Köszi anyukám! - és kétfajta tortával..ööö az egyik unokatesóm kislányé volt. Ő ugyanis Zolna. és a szülinapom Zoltán neve napján van. És Zolna is akkor van. Mint tudjuk :)

A héten küldtem még pár imát a mindenható fele is. Visszakaptuk ugye az autónkat. Aztán ezen a héten volt 1-2 "záporocska" idelent is. És ugye ha este zuhogó esőben vezecc a kátyúkat kissé nehéz észrevenni..és telibe kaptam egyet. olyat koppant csontig a lengéscsillapító, hogy utána káromkodtam is 1 cifrát, majd 1 szabadabb területen gyors egyenesfutás teszt, és fék teszt. Huhh nem húz el, nem dadog nem remeg a kormány! Kibírtuk!

Kis városunkban ugyanis úgy folyik a kátyúzás, hogy felmarnak 1 csomó helyen ici pici lukacskákat. Mindezt addig folytatják - állította egyszer 1 hozzáértő juzer - amíg össze nem jön 1 kocsi aszfaltra való lik. Na ekkor nekiállnak és befoltozzák. Igaz a kátyúkészítés és foltozás közötti időintervallum sajnos nem 1-2 nap, hanem sokszor hetek. Kérdem én, nem úgy kéne ezt csinálni, hogy
1. feltérképezzük a lyukakat.
2. összeszedjük a megfelelő kocsikat
3. nekiállunk mondjuk reggel hétkor likat kimarni - mennyi időbe telik 1nek a kimarása.. legyen mondjuk fél óra? De amekkorába én belementem, annak a kimarása kiskanállal félóra; rendes géppel sztem. 10 perc.
4. elindul a tömő gép mondjuk fél 9-kor. és szépen utoléri estére a maróautót.
Nem lenne így sokkal eccerübb, és hatékonyabb? Nem hinném, hogy ha 1 kisebb kocsi anyagot csinálnak, az sokkal drágább.

Majd másnap délelőtt 1 őrült tekert ki előttem majdnem belehajtva a szemben jövő autósnak. Majd jött még 1 baromállat aki őrülten cikázott jobbra s balra. Június van. Uborkaszezon. Csak pár őrült maradt itthon..vagy érkezett a városunkba.

Kedves Pittáék! Reméljük rendben megérkeztetek és élvezitek KORFUT! JUHÉJJ!!!

1 megjegyzés:

szokei írta...

Én már láttam olyan gépet, ami elől felszedi a rossz aszfaltot, hátul megcsinálja. Egyszerűbb lenne, úgy ahogy te mondod, de ahhoz logika, gondolkodás és együttműködés kellene. Az meg nincs.