2009. június 22., hétfő

Gyorsjelentés

Helló Mindenki! Gyorsjelentek. Ja Zasszony szuszog, a kaja még fő - gulyásleves, holnapi hamink. Megvolt a 7vége, Apósék aránylag jól viselkedtek, mi is jól viseltük. Füreden laktunk a Gombos Kuriában, ami 1 igen szép több mint 100 éves épület. Megnézegettük kicsit füredet, meg voltunk valami kisfaluba, aztan irany vissza mert unokatesom kislanyanak szülinapja volt, amiről nagyrész lemaradtunk. Tegnap meg jómagam koncerten voltam: w Gocoo Japán Taiko Dob Sho-n. Gyerekek ez valami fantasztikus volt csinaltam kis felvetelt is de nem ad vissza semmit. probalom maj megszerznia dvd-jüket; cd-t vett 1 barátom majd tőle elkunyizom. Ja kis Youtube Gocoo Na ennyi mára megnezem a kajat azt irányazággy. Páá!

7 megjegyzés:

szokei írta...

Nagyon jó ez a Gocoo!

Axa írta...

És élőben milyen volt..fuuuu

Niki írta...

Tényleg jó! És hogy mennyit ugrálnak.. :))

Boldog szülinapot! :)

Axa írta...

Köszi szépen Niki!!

Zsófi írta...

Húha, én valami fura izé lehetek, mert pár mp után leállítottam a zenét... számomra uaz a ritmus ismétlődött :) bocsánat :)

Axa írta...

Van mindegyik számnak 1 alapritmusa, de néha változik néha állandó... Ez a zene olyan mint a Depeche..nem jön be mindenkinek :)

Zsófi írta...

Az igaz :) Bár nekem az énekes zene tetszik, hogy tudjak velük együtt zajongani :))