2009. június 5., péntek

Belgie The Drága! - Part tú!

Balu átadta a billentyűzetet, most én jövök :) Előljáróban annyit, hogy arra számítottam, hogy sokat fogunk városnézni, meg bámészkodni, na de ennyit? Volt olyan nap - már nem is tom melyik -, amikor 10-kor léptünk ki a szállodából, és este 6-kor mentünk vissza egy gyors technikai szünetre, hogy utána ismét go, és este jöttünk vissza. Szerintem vagy 10 centit kopott a lábam, az biztos. Mondtam is Balunak, hogy ha hazajövünk, és azt merészeli mondani, hogy menjünk sétálni, megverem :)
Hotel: a városrész, ahol volt, biztos vmi arab negyedben lehetett mert, hemzsegtek. Maga a hely rendben volt, mondjuk kicsit puritán, meg a reggeliben is jó lett volna egy kis választékosság, de megérte az árát. A második nap estéjén jöttünk rá, hogy közvetlenül az aljában van a metrolejárat, addig mindig kistúráztunk a másik oldalra. Megérkezés és pakolászás, frissülés után irány a város. Térképpel felszerelkezve elindultunk. Balu volt a vezérhangya, ő ismerte a helyeket, 3 hete at útikönyvben jelölgette, hogy mit is szeretnénk megnézni. Az első célállomás: Sörmúzeum. Kicsit eltévelyegtünk, de végül meglett, bementünk, megnéztük - ez egy oylan hely, ahol még eredeti belga módszerre csinálnak sört egy kis családi vállalkozásban. Érdekes volt, nem is tudtam, hogy sört is lehet úgy csinálni, mintha bor lenne: erjesztik fahordókban, utána üvegekben még több hónapig.
Sörmúzeum után betévelyegtünk a városba. Most vmi csúnyát fogok mondani, ami nekem is furcsa volt megélnem, de kikivánkozik:( én liberális ember vagyok, akinek nem számít vkinek a bőrszine, hajszine, hogy meleg-e vagy nem. De én ennyi arabot és (tök)fekete embert egy négyzetméteren még nem láttam, miközben mentünk befelé a belváros / Kp felé. Komolyan mondom, mintha nem Európában lettünk volna. Egy idő után már arra vágytam, hogy egy szőke angolt / svédet / németet lássak, mert az tünt normálisnak. Szörnyű tudom!!!!!!
Mivel nem nagyon ettünk normális ütemben, ezért a városban beültünk egy biztos pontba: Pizza Hut, és késő ebédeltünk, kora vacsoztunk. Asszem volt 5 óra talán? Finom volt, jó volt, utána hazagyalogoltunk ( rájöttünk, hogy a hotel tulajdonképpen 15 percre gyalog van a belvárostól, csak mi egy órát kerültünk...).
Visszatérve a hotelbe picit megpihentünk, úgy volt, hogy utána még visszamegyünk nézelődni, de hiába csörgött a vekkker 1 óra után, lecsaptuk, és végre kialudtuk magunkat, szombat reggel 8 után keltünk.
A szombati nap már megint Balura fog várni, lassan kész a vacsi, megyek megnézem, mit alkotott (biztos NAON finomat!!!!!)
Pusszantás!

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Ettetek gofrit? Szerintem az a legjobb az egész országban :))

Nico írta...

MÉG SZÉP!! 2. nap tele belgacsokivall nyam nyamm! - Balu voltam