2009. június 29., hétfő

Hételeje

Eleget téve Pitta nagytesdvir kérésének megpróbálom magam aktívabban blogolásra bírni. Nic épp számítógép undorban szenved, így mostanában én leszek a szócső, amíg el nem múlik nála ez a dolog, mint a nyári zápor júniusban. Letelt a hétfő, szinte sehol senki az egyetemen, nekiálltunk a laboroknak, télépítgetés meg minden, mert szernénk augusztusban lelépni 1hétre 10 napra horvátba, kicsit fújni; és szippantani egyet az Isteni sós levegőből! A mai héten van még 3 napom , meg 1 csomó feladat amit el köll végezni. Közte 1-2 maxek.. nem mond jó dolog a plusz kereset, csak néha kicsit sok. Pedig nem is olyan nagy a "klientúrám". Na majd akkor nyüszögök inkább amikor nem lesz. De Maxek mindig volt, van és lesz! :)
Kaptam máma színes cerkákat Nicoltól. A szeretőm küldte! Eccerüen IMÁDOM! :D :D Georallyhoz kell, kihúzogatni ezt azt, hogy ne keverem össze az eredeti vonalakat az általam behuzgáltakkal.
Próbálom elérni a Driveremet, de nem reagál, se emil, se teló, se sms-re. Remél Jól van él és virul! Egyedül nem tudom teljesíteni a játékot!

6 megjegyzés:

Niki írta...

Helyes, csak írjál Axa! :) Én is ráveszem magam egy-egy bejegyzésre Pitta öröme végett! :PPP
Színes cerkák...ez jó! Én egyszer szövegkiemelőt kaptam Marcitól ajándékba, nagyon tudtam neki örülni. Volt minden féle szín, citrom, narancs, zöld, rózsaszín! :)))

Axa írta...

Szia Niki! Óóó vannak azok is! Van 1 régi bejegyzésem Pittáéknak mi kell a georallyhoz na ott van elvileg minden!

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Unknown írta...

Na de Balu?! :-))

Nico írta...

Huh, azért érdekelne, mit is töröltél ki... majd ebédkor megbeszéljük, de ma nem kapsz az ebédemből :)

Unknown írta...

Bénáztam, véletlen volt a törlés - írhattam be ugyanazt újra. Kezdő vagyok, na!