2009. július 5., vasárnap

A Georally.

Túl vagyunk rajta. Kicsit még kába vagyok. Asszem ez volt eddig a legvidámabb Georallym. Igaz lehet a legeredménytelenebb is, de mindenképpen vidám. Nem bántam meg! :) (Eddigig társak kéretik NEM megsértődni!!) Igaz ehhez kellet 1 olyan sofőr is mint Zoli. Ha gáz volt besegített, vagy nyomott 1-2 poént és akko elröhögtük magunkat.
Fárasztó volt. Első nap ügyességi, tájékozódási,ügyességi volt a szeren. Az első ügyiségen Igen jót mentem, úgyhogy ez megadta az alaphangot. Majd a tájékozódási elejét - rutinszerűen - elxurtam, félreértelmeztem, de azért vidáman zakatoltuk végig, 1-2 olyan helyet megtalálva amit, sztem benéztek 1-2en. 2. ügyességi sötét éjjel 23:xx-kor na ez is marhajól ment, kivéve az utolsó bóját.. direkt nagy ívben mentem rá, csak korán szedtem alá így elvittem, de ez csak 3 mp bünti volt, így is 9.-ek lettünk a 18-bol (az elsőn asszem 8.-ak)
Majd jött a másnap. Utazván kifelé elkövettem azt a nagy híbát, hoyg beraktam egy kb. 5 éves cd-t rajta az első számmal ahol 1 gyerek, vagy pasi szinkronizál 1 Trabantot (jut eszembe indult 1 trabi is!) na a Sofőrnek több se kellet: Menjünk ezzel végig az ügyességin, kopp hangerővel. Én nézegetve a 2 db ügyességis papírt, mondom az elsőn hagyjuk, a 2. az sima liba Ball Jobb Jobb teljes karika ott mehet. Erre 1. beállunk - ebben volt tolatás is, de jót tett a pénteki gyakorlás , így ment :) - elindulok, Zoli látván megy fejből felnyomta a hangerőt. és volt Rim dim dimm dimmmm....stb, minden kívülálló nagy örömére :) Aztán nekiestünk a 1. tájékozódásinak, ahol vagy én nem mértem jól, vagy a GPS, de 20 percig kerestünk 1 rohadt kurflit, míg kiderült, 300 méterrel odébb kell lemenni... Így megen megcsúsztunk, kb félig megcsináltuk azt húzás vissza. 2. ügyességi, ezt Zoli abszolválta Trabant hanggal. majd 2. Tájékozódási. Ezt "kissebb" hibákkal és 25 perc késéssel de VÉGIGCSINÁLTUK! :) Majd visszaesve nyomtak kezünkbe a Turisztikai Geo-s etapot. Itt én már kissé fáradt voltam, így Zoli többet segített, de a végébe itt is elkevertünk, főleg az időhiánya miatt...
Aztán húzás haza, fürdés, majd irány az ünnepélyes díjkiosztóra. Már majd ott voltunk mikor Zoli hív, odaadom Nic-nek a telót...nem tudja felvenni..mondom mámértnem..nézem próbálom én sem. Na mondom akkor újabb kör lesz a Mobil mesternél S. Takumás barátunknál. De Nic aszonta kicsit mostanában sok vele a hiba, inkább nézzek 1 újat. Végül is 4 éve megvan kapott eleget szegény. Lehet tényleg ez lesz. Az a kár, hogy már nem gyártják. Pedig imádom! Kivéve a joystikját. Odaérvén ünnepi kaja - nekem ízlett hmm az a töltött palacsinta! - majd díjátadó, itt fotóztam. Aztán hazafele kocsimosás - Bömbike szép tiszta - és go home, majd ágy.
Dióhéjban ennyi. Köszi szépen mégeccer Zolinak a részvételt!! Nagyok voltunk!! Mint mindig! :)))

8 megjegyzés:

szokei írta...

Végülis hanyadikok lettetek? Gratulálunk. Miféle díjkiosztó az, ahol van kaja? Minket miért nem ilyen georallyera viszel? :)))

Axa írta...

Helló Pittám!
a magyar mezőnyben 12/18.
Nemzetközi dijkiosztó.
Mert éppen Korfun nyaraltok! :D

szokei írta...

Intézd el, hogy:
1. a legközelebbi flúgos futamot mi nyerjük
2. a díjkiosztón legyen ott a sajtó is
3. jó sok kaja és pia legyen a díjkiosztón.
:))))

Axa írta...

IGEN APA! :)

szokei írta...

Elnököm!

Üzenem a First Lady-nek: Anyám valami E.on-os futónapon vagy mi a fityfenén volt.

Axa írta...

Óóó Igen tavaly is volt valami sportrendezvény.. de az később. átadom neki aztán majd reagál :)

Nico írta...

Szia!

Délibáb futáson, ha jól gondolom, asszem múlt 7végén, vagy most 7 végén lehetett. Hope jól érezte magát!

szokei írta...

Most hétvégén volt. Ő inkább gyalogolt.