2009. július 3., péntek

The show begining...

Igen igen.. máma nekiesünk a naagy versenynek! Tegnap beavattam N esmerősünket (Nic kollégája) hogy mint és hogy leszünk Én mit hogyan magyarázok. Hál Istenek kelően hibbant a srác, úgyhogy szerintem nem lesz baj! Tegnap Elcipeltem szegény Drágámat, hogy jöjjön el velem kicsit gyakorolni, mert tolatásban nem vagyok valami nagy ász. Ő szegény kint állt nézte hogy kerülgetem a papirból készült bójákat, és mondta, ok ez meg elmegy, ez mar sok... Hmm nem gondoltam volna, hogy ilyen koran lehet elkezdeni kanyarodni...a kocsi orrából ugye nem latok semmit..és amit ugy latok, hogy sztem mar bóly..na ott volt még 30 cm... Na de soha nem késő elkezdeni tanulni, nem-igaz? Olyan sokat nem tudtunk gyakorolni, mert jött a vihar - megen... - meg Nic is elkezdett fázni. De azért valamennyit elsajátítottam! :)
Még egyszer KÖSZÖNÖM SZÉPEN DRÁGA!!!!

Nincsenek megjegyzések: