2009. július 29., szerda

Final Countdown

Már szerda van, élesedik a helyzet, szombat hajnalban indulunk Hrvtska :) Tegnap még nem nagyon készülődtünk, randink volt Balu egyik volt osztálytársnőjével, aki szülésznő, igaz most még GYESen van, de februárra már dolgozni fog. Majd 3 órát faggattuk szegényt, vagy inkább én, mert a kellemest a hasznossal összekötve, Balu megcsinálta a gépét közben. Az a nagy fránya helyzet, hogy PÉcsett vmikor (és itt a szeptember, a november és a január is felröppent már időpontként) összevonják a két szülészetet. A Megyeit, ahol az én orvosom, meg a szüésznő is van, meg jobb helyen van, meg jobb a felszerelés meg nagyjából mindenki szerint az a jobb bezárják, és felköltözik (szószerint fel, mert ez a Mecseken van jobban egy szűk utca végén, jó lesz télen korcsolyázni) az Édesanyák utján lévő egyetemi szülészetre. Na és senki nem tudja, hogy ki megy, ki marad :( Meg milyenek lesznek a szülőszobák, szobák, lehetőségek stb... bízom benne, hogy az én dokim is megy, mert különben big kérdőjel lesz a helyzet :(
Komolyan mondom, tök jó infókat meg mit lehet / mit merjek kérni stb-ket kaptunk Krisztától, mondtam is neki, hogy kellene az első szülő pároknak egy kiskáté. Pl. - habár lehet, csak mi vagyunk a gyakorlatlanok - megtudtuk, hogy az UH vizsgálatnál papír képért nem kérhetnek pénzt, viszont vihetünk VHS kazettát, vagy CD-t és akkor az egész vizsgálatot felveszik - ezt persze pénzért, árfolyam bizonytalan.

Nyaralásra készülődés: ma reggel is vasalgattam picit, mosnom kellene még legalább két adagot (tegnap a késői hazaérés miatt elmaradt). Ma megyünk gyógyszertár feltöltésre, meg nem romlandó kaja beszerzésre, meg lehet kellene nézni nekem egy fürdőruhát (ezt Balu még nem tudja, a normál méretekbe nem férek bele ... ). Ja, nem is meséltem! Közületek nem mindenki ismert engem anno 2001 körül, amikor egy allergiás gyógyszer kezelésnek köszönhetően laza 15 kg-mal voltam több . 5-6 éve nem szedem a bogyókat, kilók maguktól lehuppantak, és vmi isteni szikra folytán a cicifixeimet nem dobtam ki, megmaradtak a nagyobb méretek. Kész anyagi megkönnyebbülés, nem kell most újakat vennem :D De fürdőruha fronton csehül állok, úgyhogy egy kis invesztició kelleni fog:(

Gyors kis reggeli bejelentkezésnek ennyi. Az f1 fotókat erősen szelektálni kell, de írjátok meg, hogy kiről kértek képet, nagyjából mindenkiről van (majd kiderítjük, kinek milyen a sisakja, mert persze csak a kocsiban nyakig elbújva vannak fotók), és felpakoljuk ... de lehet, hogy azt már csak nyaralás után...

Megyek robot, pusszantás!
N.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Kiről kérünk képeket? Rólatok és minden F1 pilótáról, de különösen a vörösökről. :)))

JOUE írta...

Ugye nem kell mondanom kiről kérek képet....