2009. július 12., vasárnap

Vasárnapi szieszta

Ma én ragadtam magamhoz a billentyűzetet, hogy elmeséljem a mai napunkat. Ezt még a tegnapi végével kell, hogy kezdjem. Balu már említette, hogy a Fantastikus Brüni film volt napirenden este, ami annyira megfeküdte a gyomromat, hogy éjjel is ezzel a barommal álmodtam. Még reggel is azon morfondíroztam, amit Shera meg Balu állított, hogy a legtöbb szereplő nem tudta, hogy filmezik őket, hanem normál (??) reakciókat láthattunk a filmben. Nem hiszem el, ok, némelyiknél talán, de egy csomónál, egyszerűen nem hiszem, hogy nem látták a kamerát, nem esett le nekik, hogy vmi nem stimmel...
Anyway: reggel keltünk olyan 9 magasságában (legalábbbis én), Balu már régen olvasott mellettem, meg - észre sem vettem -, de még ki is mászott tejeskávét csinálni. Mellettem bombát is lehet robbantani, na :) Délelőtt régi tartozást róttunk le: én kivasaltam a maradék Balu póló hegyet, Balu porszívó / felmosás projektet végzett. Délre mentünk anyuékhoz ebédelni (gombás husi volt, imádom, nagyon finom volt - Pittám, erről sincs fotó, bocsika), utána jöttünk haza F1-et nézni.
Asszem a 16. körig megvan a verseny, nagyon szomorú voltam, amikor HamiBoy kitessékelte magát az első körben. Sírtam:) Utána én szokott szunyámat vágtam be, csak vmi nagyobb eseménynél ébredtem Balu üvöltésére, no meg az utolsó körre. Nálam ez úgy láccik, be van programozva :).
4 után gyorsan elhúztunk az Intersportba, Balu nézett magának fürdőgatyát, majd kicsit sétáltunk a belvárosban. Az EKF miatt eléggé fel van túrva, kicsit nézelődtünk, furcsa "kibelezve" látni a Szecskát. Balu anyukája Pesten volt, kimentünk érte az állomásra - kétszer, mivel elsőre kiderült, késik a vonat. Nem értem, ez a MÁV mostanában egyfolytában betlizik, sokat késik, kevés kocsit állít be, no légkondi, és akkor csodálkoznak, hogy a lehető első alkalommal az ember már nem is vasúttal megy, hanem kocsival....
hazajöttünk, vacsi (mamahamburger, csak hogy hű legyek a gasztró blog jelleggel), közben kukurucot főztem, és azóta döglünk.
Ja, nem is döglünk, mivel ma volt a nagy Nyaralás Szavazás:) Pár napja Balu cca 25 krk-i apartmannak írt, hogy mi jönnék, ők fogadnak-e minket. Voltak lemondások, meg nem tetszettek, no meg befutó aspiránsok. Ma délután volt a Final Four, ahol a döntőbe az én kedvencem és Balu kedvence jutott. Nem tudtunk dönteni.... feldobtunk egy (új!!) 200 Ft-ost. Én nyertem. Balu lelombozódott. Mondtam, menjünk oda, ahova ő szeretne. Erre felélénkült. Majd 20 perc múlva közölte, hogy nem, menjünk oda, ahova én akarok. 2 perc után engedtem. Vagy nagyon gyorsan megrendeljük, vagy még 10 napig egymásnak adjuk át a lehetőséget, hogy apartmant válasszunk, és a végén mindkettőt lefoglalják előttünk :( Balu üzeni: Nem, most megrendeljük!
Úgyhogy most búcsúzunk, mert rendelnünk kell:)
Joue, jó hogy hazajöttetek, mikor jösztök Pécsre, élménybeszámolás ügyben? Mi augusztus 1-én utaznánk elfelé, de előtte jösztök ugye? D barátnémék épp most mennek nyaralni a Balatonra, meg Ivették is (mi leszünk a virág felvigyázók), úgyhogy lassan mindenki körülöttünk kinyaralta magát (hogy Pitta családot ne is említsük, ők folyton úton vannak:D), most már mi jövünk :D KRK, készülj, jövünk :D

4 megjegyzés:

szokei írta...

Megrendeltétek?
Miért nem szavaztattátok meg a helyet? Amúgy utólag is kikérhetitek a blogolvasók véleményét, de ne áruljátok el hova mentek.

Axa írta...

Hellóó Pittám!

Óké, legközelebb így teszünk, I promise! :)

JOUE írta...

Hello!

Rossz hír - július 1-2 megyünk valószínűleg haza. De csak összejön a randi - legalább Ti is tudtok majd élménybeszámolni.

JOUE írta...

Persze augusztus az a július - megártott a nyaralá :-)