2009. július 15., szerda

Suttyó Audis.

Letettem az én életem párját a melohelyen. Kanyarodok ki, befértem 1 kis teherautó elé, noormálisan. kb 5 mp latom mögötte 1 A6-os audis nekikezd az előzésnek. Értem én , hogy az utca jo egyenes és had menjen a szekér, de ez itt Pécs belterülete. Na nem is ez volt a problem. Láttam engem is be akar gyalázni, mondom mennyé suttyokám...csakhogy, vagy nem helyi játékos volt vagy 1 teerpak. Amikor mellém ért realizálta, hogy előttünk kb 100-150 méterre 1 zebra van; amiről épp 1 anyuka lépett le a gyerekével. Én persze fék..suttyokám gáz. Anyuka - jó reflekszel (még csak kb 2-őt létek) vissza járda. Audis kicsit fék,azt kis kormánymozdulat, és gáz. Én megálltam átengedtem őket. Amióta nálunk elütötték a nagyit a gyerekkel azóta még jobban odafigyelek a gyalogosokra...a gyalogátkelőn. De ez a Suttyó, ez nem! (Szándékosan nem írok Parasztot; Nagyapám szerint azok dolgos jóravaló emberek voltak. Lehet egyszerűek, de jóravalóak...legtöbbje :)

4 megjegyzés:

Zsófi írta...

Köcsög. Ilyenkor mindig azt kívánom, hogy bárcsak Cobra 11 lehetnék :) Hétköznapi autóban ücsörögnék, lámpa fel a tetőre, jogsit bevonni. Egy életre. Jaj de tudom utálni az ilyen faszokat. Már elnézést.

Axa írta...

Nekem is hasonló gondolataim voltak, nefélj! :D

szokei írta...

Az audisra Fekete Pákó mondása jut eszembe: Hüle kocsog! :)))
Nálam több jogsit senki se venne el. Régebben a magamét is bevontam volna.

szokei írta...

A visszaszámolás fölé miért kréta van kiírva?