2009. július 21., kedd

Egy petricsésze vallomása

Sziasztok!
Szeretném jelezni, hogy a címben szereplő petricsésze az én vagyok, habár lehet, hogy most már a krumpliszsák jobb szó lenne. A vallomás része a címnek pedig arra utal, hogy szeretném bevallani, hogy mi volt annak az oka, hogy az elmúlt időszakban kissé ritkábban, akkor sem - talán - a szokott sziporkázó hangnememben meséltem a mindennapjaimról.
Az ok, pedig az, hogy az elmúlt 3 hónapban (vagy inkább június eleje óta) a mindennapjaim a következők körül forogtak:
- fel bírjak kelni, és elindulni a munkahelyre
- fel bírjak kelni anélkül, hogy hányjak
- bírjak reggelizni
- bírjak úgy reggelizni, hogy az bennem is maradjon (a gyógyszerekről nem is beszélve)
- ébren bírjak maradni
- ne legyek túlságosan hisztis, hogy férjezett maradhassak
- kitaláljam, hogyan bírok megmaradni a furcsa szagok ellenére az IMÁDOTT PÁROM mellett
- tudjak aludni (ez az estére vonatkozik, mert napközben ezzel nem volt gond)
- egyebek
A mindennapjaim nagyrészt még mindig ezen témák körül vannak, most még jönnek hozzá a szimpla öltözködési problémák, hiszen most már nem borsó, hanem kis krumpli méretű, és nemsokára sárga dinnye lesz, majd zöld dinnye (de abból csak a 3 kilós fajta, nem a 8 kilós!).
És ugyan nem vagyok egy babonás ember, de nem szerettem volna elkiabálni, és Balut is "letapasztottam", de tegnap hivatalosan is kaptunk fotóval megáldott 3 hóapos igazolást, úgyhogy jelentem: mostantól majd olvashatjátok ezirányú agymenéseimet is:)
Aki eddig nem találta ki, mi a helyzet, az ... nem is tudom, de privátban szívesen megbeszélem vele :D
Millió csókot küldök mindenkinek!!!!!!!!!!
Nic

10 megjegyzés:

Zsófi írta...

Hatalmas gratula!
Ha most nem a melóhelyen lennék, bőgnék örömömben.
Millió csók nektek! :)))

szokei írta...

Gratulálok kedves "petricsésze". Már "csak" 6 hónap és megszületik a first daughter vagy a first son. Fantörpikus.
Megbocsátunk az elmaradt beírásokért, de tessék bepótolni.

Axa írta...

Köszike szépen!!! Nic most éppen 1 német kollegával csacsog, de tuti benez majd!!

Zsófi írta...

Egyébként hiszitek vagy sem, amikor nézegettük a brüsszeli fotókat, mondtam az uramnak, hogy szerintem Nic terhes. Olyan más volt a fotókon, mint szokott lenni. Nem tudom, milyen, de más :)

szokei írta...

Mikorra vagy kiírva? 2010. január?

Niki írta...

Szép bejegyzés!
Mi is osztozunk az örömötökben! :))

Nico írta...

Sziasztok!
Elnézést, hogy csak most reagálok, de rohanós nap van :(
Először is én is köszönöm a csupa jókívánságot!
Lesznek beírások, majd beszámolok most már több mindenről, hétfőn úgy is felhergelt a magyar (vagy csak a pécsi,) egészségügy.
február elejére vagyok kiírva.
Brüsszelben csak hányinger volt, ott kezdett gyanússá válni (reggeli utáni hányinger), de akkor még csak 2 hetes lehetett max, most már jobban pocakos vagyok (a többi méretbeli növekedésről majd Axa beszámol, ha mer, és hagyom...). A máshogy nézek ki a fáradtság jele lehetett, mivel a lábunkat lejártuk :)

Axa írta...

Háát ha én azt leírhatnám hogy mik növekedtek meg! Na jó kettő van belőle annyit segítek! :)) A fizetésem az tuti nem! :D

szokei írta...

Kettő? A hason még nem látszik?

Axa írta...

Hason?? Neemm amire én gondoltam az feljebb található! :)