2009. július 16., csütörtök

aútós mp3 FM transmitter

Ismét pénzt költöttem. :) A kocsinba ugyebár csak CD-s autós rádio van. Újat minek venni, ha jot akar az ember az olyan 20-30 gondolom. Na ennek kiváltására vettem 1 ilyen transzmittert. Van hozzája távirányító is. 1 pécsi sráctól vettem meg, ilyeneket meg sok minden mást árulgat a neten. Pollackos volt :) Elmentem hozzá, kipróbáltunk előbb 1 másikat, az eléggé nyökögve vette be a 4GB-os peny-t sebaj volt másik. az jobb volt. Meg is vettem kemény 3.900 ft-ért. Igaz RDS-t nemtudja, de a kis kütyün kiírja az infót ID3 tag alapján. Na és ha már lód legyen kövér,vettem 1 peny-t is. Transcend 16 GB-os. (Ismerősömnek volt egy kicsit használt és jutányosan odaadta - bocsi Rhobert elhappoltam előled, de legalább letesztelem ez jó-e. :) Eddig van rajta 37 album.. és még csak a negyedét használtam el a szabad helynek... milliomosok lettünk. Megabyte milliomosok :)

3 megjegyzés:

szokei írta...

Ez hogy működik? Az látom, hogy a szivargyújtóba kell dugni, de hogy lesz belőle zene?

szokei írta...

Na megnéztem még egyszer a képet. Ez valami mini rádióadó, amit az autórádión egy bizonyos előre beállított frekvencián tudsz hallgatni? Axa-Nico rádió? :)))

Axa írta...

Jááá ugyvan, a kis kütyü rádiojeleket sugároz.. hatotávot nem tudom, de lehet ha valaki melletünk megy az tudja fogni :)