2009. május 8., péntek

viszaszámlálás szalma módra

Megvolt tegnap az ucsó kötözés, már csak 6 nap!! És újra szabad a kisujjam!! kerítenem kell valahonnan 1 centit...
Szalma életem véget ért Cicamicám hazatért a csodás "csinálunkvalamihasznosat" tréningről. Tegnap szalmaságomban ismét elkezdtem nézegetni a fotós táskákat. Ja ezt még nem említettem, fotoshátitáskát keresek az új obi miatt, Nic ""legnagyobb örömére"". :) Igen sok jelentkező volt, aztán hullottak mint a legyek, ma is elvérzett az egyik..meg is nézem kik maradtak versenyben a méret, ár, pakolhatóság, védelem versenyéven: Lowepro Micro Trekker 200, Cullmann Trento Daypac, Olympus E-System hátizsák, Cullmann Havanna Mini Carrier, KATA DR-461 és Cullmann Faro Explorer kit. Na így is van még jelentkező bőven. Hát majd meglátjuk melyik nyer. hamarosan döntést kell hoznom.
Tegnap szerencsésen megkaptuk a voucher-ünket is a belga-balga szállodából. Így miénk a páállyaa!
Ma du vásárolni mentünk. Én vettem 1 jó kis túracipőt: Columbia, leértékelve volt plusz valami Árkádos -20%-os eksön is volt. Na így nem hagyhattam ott! Nic meg nem talált semmit. Ismét én vettem valamit, és Ő nem... Legközelebb kizárólag női üzletekbe megyünk be!! pl Cicifixüzletbe! :)

2 megjegyzés:

szokei írta...

Cicifixüzlet? Na szép mit akarsz te ott? Nic-ét gondolom már láttad, csak nem a többi vendégnek adnál tanácsot? Tudod mit? Nyissunk cicifix boltot! :)))

Axa írta...

Én?? Más cicijére??? UGYAN!!!! De z üzlet mint olyan jóőtlet!! :D :D