2009. május 23., szombat

Milánó Te Drága!

Volt egy tartozásom (van több is tudom, de most ezt), amit ezennel lerónák: Milánói élménybeszámoló. A hozzávaló képeket itt találjátok meg: http://takumasato.hu/milano/index.html This is the true strory of the Lufthansa Italia Study Tour 2009.

Szerdán este indultunk, a társaság vegyes volt korban főleg, 2 fiú volt, én pont őket ismertem, de a többi hölgy / lány / nő is OK. 12-en voltunk, jó hangulatban indultunk el. A reptér és a szálloda 40 perc busszal, na ott bepunnyadtam, ami köszönhető volt többek között a gyógyszeres repülőútnak. A szállás a jelölt 4* helyett nálam max 2,5-öt kapna, de nem nyavalygunk:) Este még úgy gondoltuk, hogy mindenki bedob vacsi jelleggel egy fél pizzát az utcában lévő étterem / sörözőben, de nem számoltunk azzal, hogy biza vmi foci meccs volt, a pincér enyhén szólva is bunkós stílusban, lassan szolgált ki. Voltak ketten, akik perfetto olaszok voltak, ki is osztották a srácot, meg utána a tulajt is.
Csüt volt a városnéző nap: Milánói vár, dóm, ebéd vmi felkapott helyen, Da Vinci Utolsó vacsora megtekintés és pár óra szabadidő. Elég hamar kikristályosodott, hogy a női tagozat Milánóban shoppingolni akar, mert nehogy már ne itt vegye meg uazt a cuccot, mit otthon is lehet - olcsóbban - kapni, mert akkor nem monhatná el, hogy "De ezt Milánóban!!!!! vettem!". Tőlem többször is megkérdezték estefelé, hogy "Te nem vettél semmmiiiiiitttt???".... de: olivaolajat, sajtot, csokit és egyéb ennivalókat.
Város: amit láttam belőle az tipikus olasz: sűrű utcák, meg nagy terek. A vár nagy, de azon csak átrohantunk, de a dóm, az vmi gyönyörmény!!!! Kívülről full cicoma, de vhogy egyben van, belül meg a színes ablakaival, meg a nagy tereivel .. csak ülni kellene benne órákat és nézelődni :) Felmentünk a teteéje, ezt is gyakolg tettem meg, abban már profi vagyok. Furcsa volt egy templom tetején, a tető legközepén egy max 60-70 cm-es sávon mászkálni, de szép!
Ételek: 3 nap alatt sokat ettünk, de egyszer sem álltam fel úgy az asztaltól, hogy az a huh de tele van a hasam, nem bírok mozdulni érzésem lett volna. Lehet, hogy azért mert az ebédek / vacsorák másfél - két órásak voltak, sok kis laza fogással. Rukkola mérgezést kaptam:)
Az utolsó vacsora megdöbbentő. Állsz vele szemben, nem tudod kikapcsolni a Da Vinci Kódos emlékeket, és olyan térhatással van megfestve, ami "magába" szippant. És az, hogy ez a festmény túlélte a háborút, ahol az épület összes fala, kivéve az az egy, ahova Leo Mester ezt festette leomlott. Isten?
Voltam azért ruha shoppingolni is, ill. csak nézelődtem. Nem ájultam el, mert vhogy az a High Fashion nem érintett meg, igaz, a divattervezők utcájába nem jutottam el. Azért láttam Escada meg Luis V, stb boltokat, iszonytat árakkal. Gondoltam csak poénból bemegyek, de nem akartam, hogy kinézzenek, megkíméltem magam ettől. Viszont az egyik csaj - aki itt élt 10 évet - ismert egy "Celeb turkálót", ahol a hírességek designer cuccait lehet second hand áron megvenni, soxor még az árcetli is rajta volt. Megfogtam egy Roberto Cavalli dzsekit :))))))) aztán lenyugodtam:)
Pénteken szakadó esőben csekkoltunk ki, és buszoztunk el a Maggiore tóhoz, ahol megnéztük az Isola Bellát. Ez még szutyok időben is szép volt, vérzett a szív, hogy nem napsütésben látom :( délután indulás reptér, ahol mége gy utolsó kötelező shoppingolást ejtettek az útitársak (nehogy már duty free szatyrok nélkül menjenek haza!). A gép késett picit, de azért szerencsésen landoltunk, a hőkamera is átengedett Zuram várakozó karjaiba :)

Röviden ennyi meg egy bambi, most megyek tusolni, meg pakolni, utána ebéd Balu anyukájánál, és megyünk Lábodra CSK-ékhoz 7végézni (strand, kosár, game, kaja és pia party).

2 megjegyzés:

szokei írta...

Te vetted a legjobb dolgokat. Kár, hogy csak 1 képen vagy rajta. A képek végedelé van egy pici növénylabirintus. Tetszeik

Nico írta...

Nem nagyon adtam ki a kezemből a kamerát, meg inkább egyedül mászkáltam és fotóztam. A növénylabirintus egy pazar kert rendszer, keress rá a neten, ott esőmentes képek is vannak: Borromeo palota, isola madre szigetén :)