2009. május 3., vasárnap

választási csata ..közeleg május 10.

Közeleg. De nem várom. Ilyenkor már mind2 fél bevet mindent. Tudniillik kis városunkban elhunyt a polgármesterünk, így új választásokat írtak ki, 2 jelölt maradt Szoci-Fidesz. kb 2 hete bedobtak 1 Szocit rágalmazó papert, na ma Nagyiékhoz 1 Fideszt ócsárlót. Biztos én nem lennék jó politikus. Miért nem lehet kimenni az emberek elé és elmondani, ez van ezt tudjuk vállalni. Vagy azt kell képzeljem, hogy a sok embernek csak a rózsaszín lufit kell eregetni és bedől? Elhisz mindent, aztán majd ha X nyer úgyis kitalál valamit - pl a másikra hárítva - hogy jaj miért is nem tudta megcsinálni amit ígért? Közben meg a saját , jaj nem a nagymama pl vagyona meg szépen gyarapszik Isten tudja miből... Ezért utálom a politikát... legtöbbször vizet prédikál, és bort iszik. A sok hazug embert elküldeném 4-5 hónapra kekszet kapálni Kenyába, csak hogy megtudják milyen az amikor valóban dolgozni is kell, nem csak hazudozni, és a másikat ócsárolni.

Najó. ennyit erről, nem vagyok 1 politizáló alkat, ez most kicsit kiszaladt belőlem, de ilyen is kell.
Ma van ANYÁK napja! Minden anyuka jól megkapta a magáét nálunk is! Plusz a nagyi is! 

Máma Nic Isteni kaját készített, csak minimális helpel! Fejlődik...fejlődik! :)

Tegnap tiszteletét tette nálunk a méltán híres FRZS páros. Jót beszélgettünk, idogáltunk, majd úgy elkentek minket scrabble-ben, hogy csak úgy nyikkant. Én végeztem a végén. :( Hiába a bor meg a 2 vodka megtette a hatását - próbálom kicsit menteni a menthetőt , hehe.

Most lassan irány a vacsi, csak Nic még megír 1 emilt  a PÉTÁV-nak, akik úgy gondolják legyünk itthon EGÉSZ NAP, arra várva, hogy majd Ők VALAMIKOR (7:30-14:30) beállítanak mérőt leolvasni. Nem tudom, úgy igazából mit képzelnek, mindenki nyugdíjas??? (Elnézést tőlük) Vagy vegyünk ki miattuk 1 teljes napot? Van 1 olyan érzésem, hogy Nicoletól most olyat kapnak amit nem tesznek ki az ablakba...

2 megjegyzés:

szokei írta...

Kekszet kapálni Kenyában? Ez jó, ezt még nem hallottam.

Örüljetek neki, hogy a szolgáltató szóba áll veletek és legyetek otthon egész nap. Nálam a gázos és a villanyos évente egyszer jön. Átlagot fizetek. A vizet én olvasom le kéthavonta és a közös képviselő szedi össze a papírokat. Este 7 előtt nem is jön, mert tudja, hogy dolgozunk. Jó levélírást Nicnek!
Én anno 2-3 évig küzdöttem a Tigázzal, mert azt képzelték, hogy egész nap itthon van valaki, aki azonnal és kp fizet. Meggyőztem őket, hogy tévednek. :)))

Axa írta...

ez a kekxkapálás már régi, úgy látszik ez valami helyi nyelvjárás. A többi szolgáltatóval nincs baj, csak most ezzel... nem elég , hogy k. sokat fizetünk nekik, még Istennek is hiszik magukat...bahh!