2009. május 10., vasárnap

Szombat

Na házibuliban is régen voltunk, most ezt a hagyományt is megtörtük, és elmentünk! Egy kedves ismerősöm lett öregebb 1 évvel. A buli fent volt a Mecsek 1 csodálatos pontján a srác barátnőjének szüleinél (szülök kipaterolása mellett). Én nagy okosan, elő google map, megnéztem hol is van, néztünk hozzá buszt (2 db kellett hozzá) megterveztük az útvonalat, hogy jutunk A-B-be amúgy geósan! :) Mikor elkövetkezett a várva várt pillanat, házból ki, 1. buszra fel (6-os) irány a Vasútállomás. Ott még1x lecsekkoltuk, mikor is indul a következő 34-es..és lám csak lám mit veszünk észre..1 kis csillagot az indulás időpontja után...hogy aszondja csak a Dömörkapuig megy a busz, mi meg a Tüdőszanatórium fele akartunk menni (Az egyik utolsó előtti megálló Állatkert, ettől az 1ik balra a másik jobbra van mi balra akartunk volna menni T. felé) Kissebb pánik, b.megolás...térképünk persze nincs, odafent én sem vagyok járatos. Na irány vettem térképet, Állatkert is jó onnan plusz 5 perc séta a Tüd.szan. Buszra fel, állatkertnél le, erre mi csinál a busz, kanyar bal T felé.. ismét b.megolás, na de sebaj kibírjuk! Séta indul hely keres..nem talál geoból 0ásra vizsgáztam. Telefon az akkor még józan srácnak, röhögés, túlmentünk, kanyar vissza, megvan. Odabent evés ivás a házigazda-szülinapos elég hamar kiütötte magát a Tészkós Seggbbeszarvas Jégermajszter utánzattól. :) fé11 körül leléptünk azt irány haza, TAXIVAL! Hál isten Ő is eltévesztette a házszámot, hehe :)
Ma meg vállasztás. Tegnap olyan jó volt a kampánycsend, az előző napi őrjöngés után (Piros agitátorok gégen autóból kiabáló narancsosok) amiből hálistennek nekünk csak 1 kis piros jutott, de nem engedtük be őket. Nic szavaival élve: 1 Bivalyasznádról jött kisnyugdíjas mit tud vajon a helyi viszonyokról? Szerintem annyit amennyit én az Övéről azaz semmit.
És most elmegyek kocogni, Nic is veri a billentyűket, délután meg irány szülinapozni unokatesóm idősebbik fiához.
Jönnek fel a Ferrarik...de hogy bírták így el.ni Raikönnen dolgát..kész őőőőrület. Kis Piké is egesz jól ment..fenébe..hogy fogom így Takumát újra F1-es autóban látni??? :)

Nincsenek megjegyzések: