2009. május 10., vasárnap

Tréning

Csüt/pénteken All Beszerzés tréningen voltam Bikácson. A hely fantasztikus, pár éve Baluval voltunk ott privátban, úgyhogy nekem nem okozott meglepetést, de többen padlóztak, hogy milyen szép. Ajánlom mindenkinek! És még az idő is kegyes volt, inkább ültünk volna kint a padokon napozva, mint a teremben dolgozva.
A tréning most amolyan munkásabbnak kellett volna, hogy legyen, volt is munka, csak én - hülye fejemmel - nem bírtam kikapcsolni tréneri tapasztalatom, és magamban jegyzeteltem a kedves - fizetős - trénerek hibát: pl. a legelején elfelejtettek bemutatkoztatni minket. Ez azért is gáz, mert itt 3 beszerzési osztály 5 városból szumma 63 embere volt, akik 50-60 %-ban nem ismerték egymást. Vagy ha igen - ilyen nekem is volt - a név ismerős volt, de az arc hozzá????
A szakmai részt nem ecsetelem, kicsit hasznos volt, de inkább az a kérdés, hogy mennyire mennek tovább azok a történetek, amik felszínre jöttek.
Ami furcsa volt, az amit a legtöbb ilyen helyen tapasztalni szokok: amikor felnőtt emberek kiesnek a normál környezetükből, akkor - és bocs, ez jellemzően a ffiakra isgaz - elfelejtenek emberek lenni. És elfelejtik, hogy a 2 nap nem egy nagy ivászat, csajozás partynak kellene lennie. Volt olyan kolléganő, aki az egyik ffi kollégámat (akiben megbízott) leragasztotta maga mellé este a padra, hogy el ne mozduljon, mert akkor a másik kedves ffi kolléga rámászott volna (szó szerint).
Vagy bennem van a baj, hogy én boldog kapcsolatban élek, és nem vágyok máshova? Vagy ha vágynék is, nem hiszem, hogy pont ilyen helyen, ennyi ember előtt tenném. De az a furcsa, hogy facér koromban sem másztam másra tréningeken... házinyúlra lőttem már, és nem jó poén :( ... mármint utána, tényleg van abban a mondásban vmi. Persze a kétértelmű cinkek nálamis mentek rendesen, de az verbálpetting, és sosem megy el odáig, hogy a másik (akit egyébként nagyon jól ismerek, barátok) még csak picit is félreértse, vagy többet higgyen.
De jó volt a végén egy feladat, ahol közeli kollégák"pletykáltak": 5 embernek kellett elmondania, hogy a hatodikról milyen jókat gondol úgy, hogy a hatodik háttal ült a csoportnak, de halhatta. Jól esett, szépeket mondtak:) Persze a feladat szerint is csak szépeket mondhattak, úgyhogy nem bízom el magam, de imádom őket :)

Nincsenek megjegyzések: