2009. május 23., szombat

SzombatozÁs

Hállo hállóó hercig Vilkommen!! :) Újra itten. Elcsepegtek szépen a hétköznapok és újra itt a hétvége. És egyre közelebb kerül Brüsszel! Ami már megvan: Mikor indulunk, hogyan jutunk el a szállodába, a szállodából Brugge-be és ami a legfontosabb: hogyan jutunk el a szállodából a csoki és a sörmúzeumba! :) A többi nem is lényeges! :D
4 hét után csütörtökön ismét ringbe szálltam! Kosaraztam! Összeleukoplastolt kis és gyűrűsujjal. Egész jól ment.. szórtam 5-6 kosarat Nic nagy bánatára, mert Ő a másik csapatot erősítette. Többször kitagadott és kizavart az erkélyre :) Előtte 2 nappal kedden úszni voltam. Egész jól ment, bár a végére már néha úgy úsztam mint Erik az angolna Egyenlítői-Guineaból :) Tegnap shoppingtúráztunk! Nicole mérlege: 2 adidas fölső 1 pulcsi 1 póló, az enyém 2 poló 1 rövidnadrág. a Tatuum-ba impulzus vásároltunk: vettünk 1-1 cuccot, majd a kasszánál kiszúrtam még 1 pólót... hmm mondom de jó.. Nic: probáljak , én :OK! Erre Nic is elkezdett még nézelődni...5 perc és újra a kasszánál álltunk újabb 1-1 cuccal! :) De örülök neki, hogy végre valahára Nic több cuccot vett mint én!
Tegnap este kihasználva a K. nagy vihar adta lehetőségeket - mocskosul bevert az eső az erkélyre, amely már mocskosul televót guanóval - fogtam magam meg 1 szanálásra itélt rongyot és kimentem letakarítani a kakát! Mondhatom az eső jót tett neki!
Úgy letakarítottam a cuccost, ahogy 1 jó kés szeli a kenyeret.. sitty sutty! És ma reggelre a drága galambjaink kezdhetik az egészet előröl!

1 megjegyzés:

szokei írta...

Erik egyszerűen zseniális. Galamboknak tegyél ki valami mérget, vagy vegyél egy macskát. :)))