2009. május 6., szerda

Ricoh ügyfélszolgálat.

Nos örömmel jelentem, hogy néha ilyen dolgokat is megél az ember Magyarországon.
Az öröm oka pedig a Ricoh ügyfélszolgálata.
Van 1 nagyméretű Multi gépünk Ricoh típusú 240W. Minden szép és jó volt rajta kivéve a scannelés funkciót.. ehhez se leírás se driver semmi semmi nem volt. Keresgéltem a neten az is hulla. Kijött a szervíz, csinaltak valamit de nem ment továbbra se...ez ment 2-3 hónapja miután arra jutottam, hogy 1 életem 1 halálom, írok a supportnak. Az első levelemre a válasz 3-4 rán belűl megjött, csodálkoztam is hogy hopsz, a pasi 1 szaki lehet, mert eléggé konkrétan kérdezett rá 1-2 dologra, azokat megírtam neki, tegnap este majd ma de jött is a válasz, aminek segítségével cirka 5 perc alatt!!! megcsinaltam a gépet. Szakszerüség, gyorsaság. Ez igen! emelem kalapom a RICOH segítségnyújtó csapata elöt!!

Nincsenek megjegyzések: