2009. május 15., péntek

Megszabadulás!!!

Végre elérkezett a dicső pillanat! Jelentem szabad mind a 10 ujjam!!! Bár kicsit lassan, de visszakaptam. A dokihoz bejutás még gyorsan ment, leszedték, büdi volt - azóta kb. 5-6x mostam már kezet, de kicsit még mindig az! Vagyis átmenet a kellemes és a büüdi közt..lehet itt is vékony a határ, mint az őrült és a zseni közt? - aztán irány a röntgen, ahova ugyancsak so so gyorsan bekerültem, na de aztán a röntgenképkértékelő doki nem volt sehol.. vártunk rá laza fél 3/4 órát, közben én nézegettem az órámat, mert közeledett 4 óra, és el kellett mennem nagyapám kocsijáért - műszaki greencard - akik meg csak 5-ig vannak. De aztán minden jóra fordult papir megkap, dokihoz vissza megnézte ítélethirdetés: Szépen begyógyult! Ugyhogy nem kell visszatenni semmit! Viszont! Tornáztatnom kell!! a kisujjamat! Ami akkora mint 1 5 évesé kb. :) De megoldom, megkaptam a technikát! :) Igaz fáj még - dok aszonta ez még fájni fog 2-3 hétig - de aztán majd szépen elmúlik.
Más. Ma jön haza a Cicókám! Már várom nagyon!! Előtte elmegyek fotóstáskát venni! Érzem meglesz a kívánt modell!! Hogy melyik még nem tudom, de meglesz!

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Hurrá!
Ennek örömére ki is takaríthatod a lakást, elmosogathatsz, hogy Cicókád szép lakásra érjen haza :) Garantáltan meg lesz tornáztatva a kisujjad, ha mondjuk azzal emeled a vödröt :DDD

Cink-cink, szép napot! :))))))

Axa írta...

He he he naggyon vicces! :)) Hál istennek el lett mosogatva mielőtt elment! A takarítás meg.. izé.. majd! :)