2009. május 27., szerda

Nők Álma

... Balu szerint Ő most a Nők Álma. Mindezt arra az egyszerű tényre alapozza, hogy épp mosogat. És szerény, mert amikor mondtam, hogy beleírom a blogba, akkor annyit reagált: Igen, az igazságot le kell írni! Olyan szeretetreméltó a szerénysége. :)))
De mi a Nők Álma? Mosogat, de mást nem tesz? Vagy inkább tegyen mást, és hagyja meg a nőknek a mosogatást? Sajna nem tudok szavazást szerkeszteni, de mi az Álomférfi? Várom a hozzászólásokat:)

Egyébként ma volt az uccsó nap, holnap már szabadságon leszünk a Dreamguy-jal, készülődünk a Nagy Utazásra Belgiumba. Ott most eléggé katasztrófa az időjárás helyzet, de az most épp idefelé tart, ahogy kinézek az ablakon, és elméletileg amikor mi ott leszünk, akkor jó lesz az idő:) Nagyon kiváncsi vagyok, csak a repülés ne lenne, azt vhogy nem komálom.

A 7végi elutazás után a lakás még mindg úgy néz ki, mint ahol bomba robbant, holnap próbálok vmi rendszert vinni, mert ha jönnek Anyuék virágot öntözni, szerintem szívinfarktust fognak kapni. Egyébként a 7vége nagyon jó volt, egyfolytában kajáltunk, voltunk strandolni Nagyatádon - Balu 2,5 km-ert úszott, én csak pancsoltam. Este grilleztünk, CSékáikat megtanítottuk Cattanozni. Zsombi (kisfiúk) lenyomott minket, de a vasárnapi visszavágót már Balu nyerte:) Volt kosároktatás (majd holnap bemutatót tartunk edzésen a többieknek), meg duma és kutyakergetés.

Asszem megnézem, mi hír a kosaras csajszikkal, meg a fiúkkal (ma volt a döntő 1. meccs), és megyek House - t nézni. A mai rész reklámjában lévő ídézet nagyon találó:
"A világegyetem és az emberi hülyeség határtalan.
...
A világegyetemben nem vagyok biztos."
Albert Einstein

Pusszantás!

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

Az álomférfi olyan mint a Zuram :))

szokei írta...

Az álomférfi: jóképű, erős, gyengéd, humoros, romantikus, előzékeny. A házimunkából is kiveszi a részét. Főz, mos-vasal, mosogat, takarít, vagy annyi pénzt keres, hogy ezekre a munkákra személyzetet tud alkalmazni. :)))