2009. május 6., szerda

helyzetjelentés

Régen írtam már, bocsánat, kissé átmentem passzívba. Ma dolgoztam a 7en utoljára, két napos összetartó tréningre megy az igazgatóságunk majdnem minden tagja, leszünk majd vagy 60-an. Értékelni az elmúlt évet, hogyan tudunk jobban együttműködni és egyéb nyalánkságok. Nincs kedvem. Fáradt vagyok. Viszek kártyát, este remélem zsugázunk majd :) és jön elő a kullancs fóbiám, és Papa, de nem szeretem :(
Ma baleset történt, bömbi vagyok: lehajoltam a nyomtató alá céges papírért, és azzal a lendülettel .. nem is vettem észre, csak később... elszakadt a kedvenc farmerom popi része, mert már vagy 5 éves volt (kéretik a megjegyzéseket mellőzni!). És ezt a típust már nem gyártják. Néztem másikat, egyet találtam, csak nem volt a méretben, berendeltettem. 2 hét.... úgyhogy most hiányom van :(
Balut itthon hagyom. Ezt sem szeretem :( mármint Balut igen, azt nem, hogy most 2 napig nem látom... persze ennek ő biztos örül :) .. itt áll mellettem, mondta, hogy lüke vagyok:) Holnap megy újabb kötözésre, még egy hét!
Pusszantás!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Az 5 év alatt elfáradt a cérna. Erről nem te tehetsz. Ha egy új farmer repedt volna el, akkor menne a cukkolás ezerrel. :)))
Imádom az ilyen pofavizitelős nagy semmit. Sajnos a főnökségnek nincs családja, vagy nem szereti őket, így ők örülnek ha nincsenek otthon. Azt hiszik ez a dolgozókkal is így van. Részvétem.

Nico írta...

Aranyos vagy, köszönöm :) A tréningről írok egy külön bejegyzést, érdekes volt...