2010. szeptember 1., szerda

Az első

Itt az első őszi nap. Habár már pár napja olyan, mintha ősz lenne. Vagy talán inkább majdnem tél? Nagyon hideg van, nem igazán ezt kértem, amikor a nagy melegben egy kicsit hűvösebbre vágytam.
Az első betegség is itt van. Én már majd egy hete prüszkölök, igaz ez nálam a szokásos allergia, de Csupinál nem. Köhög, taknyos egy kicsit. Először azt hittük a köhögésre, hogy a fogacskákat megelőző nyáltermelés okozza, de sajnos nem. (ill. a fogak is jönnek valószínűleg, de attól nem lesz taknyos, és piros a torka). Tegnap voltam vele dokinál, kaptunk mindenfélét, most szedi, remélem hamar jobban lesz. Igazából ha nem éppen szityog, akkor nem mondaná meg róla senki, hogy beteg, mert nem levert, pörög és csapkod, ami belefér. Mondjuk kicsit bágyadtabb, kevesebbet mosolyog.
Mi is bágyadtak vagyunk Baluval. Nekem konkrétan a napfény hiányzik, az alvás pedig mindkettőnknek :( Éjjel hála a kúpnak Csipuka csak egyszer kel, igaz, most viszont visszatenni nehezebb. Ma is hajnalban csak két cici kiürítése + víz és pocisimi után alaudt el, de még most is durmol ... alatta egy takaróval, meg felette egy másikkal, mert mindig leverekedi magáról az eredetit. Anya meg frászol, hogy még jobban megfázik. Mert oké, hogy 18 fok az ideális babaszoba alvós hőfok (nála most 23 van), de nem hiszem, hogy azt ohne takaró értették az okosok.
Már csak másfél hét, és megyünk a Kolpingba. Legyen jó idő!!!!!!!

Nincsenek megjegyzések: