2010. szeptember 21., kedd

Éjszakák és nappalok

A hétvége eléggé szörnyűre sikeredett, de remélem túl vagyunk rajta. Áttört az, ami már Páhokon is készülődött. A J2-es felső fogacska. Ha már kicsit megnő majd, akkor olyan lesz Csipa, mint egy kis vámpír :) Nekem is anno nem a középső felsők jöttek, hanem a mellettiek, és rajtam is nevettek a felnőttek. Már előre trenírozom magam, hogy ne kapjak majd nevetőrohamot, ha a Pici elmosolyodik. És a másik oldalon is már feszülnek a dolgok, szintén a 2-es és nem az 1-es:)
De amíg kibújt, addig éjjelente 4* keltünk. Ami pár családban biztos jó lenne, mert kelnek többször, de a mi kis elkényelmesedett világunkban, ahol addig Csipuka hajnalban egyszer kelt, és különben szuszizott, ez már horrornak számított. 7végén vendégjárás volt, csak mi nem voltunk vmi éberek, Balu tesójának volt szülinapja szombaton, vasárnap meg Anyumékhoz mentünk ebédelni. Balu ott aludt el. Viszont tegnap és ma éjjel már csak 2* kelt, így picit többet, de nem eleget aludtunk. Az alvás viszont erőteljesen meghatározza az egyéb kedvünket is, igaz, legalább már nem esik, és ki lehet menni a levegőre, így legalább oxigént kap az agyunk, és nem egymást "tépjük".

Tegnap egyedül voltam - szoktatom magam szépen hozzá -, és most 100 %-ban egyedül mentem Zsuzsuval (a meitei-om) délelőtt vásárolni. Csipuka kicsit nyifnyifelt öltöztetés alatt, de amint a hátamra tettem (még az ágyunk felett, de egyre biztosabb kézzel), elhallgatott, és szépen be tudtam kötni. Csak a lába lógott kicsit ki a naciból, erre majd kitalálok vmit, a NMA-soktól kaptam már pár tippet. (Újra kellene tanulnom kötni, ezt már terhesen is terveztem...). Voltunk gyógyszertárban, piacon, pékségben és az emberek hol hülyének néztek, hol kedvesen mosolyogtak, Csipu meg csak csajozott (pl. a piacos nénivel, aki a kora miatt nem kifejezetten "csaj", de jól elmosolygtak egymásra). Jó volt, hogy megvettük!

Most pihi van, Picike alszik, Balu itt piheg mellettem, nemsokára jön Anyu, hoz ebédet, ma velem marad, Balu délutános, este 9 után jön haza. Megint anyuval fürdetünk, ami nagy röhögést jelent :))) Két bénázó nőszemély :D

Nincsenek megjegyzések: