2010. szeptember 28., kedd

Elveszett - de most előkerült - történetek

Huh, de régen jelentkeztünk! Pedig mennyiszer de mennyiszer szerettem volna írni blogot, de vhogy sosemnem alakult úgy, hogy a megvalósításig is eljussak. Nem nagyon voltak most szabad időszakok, amik meg voltak, azok főzöcskével, az e-mailek megválaszolásával, pakolással, néha alvással és mosogatással / vasalással vagy vendégjárással teltek. Na de most kísérletet teszek arra, hogy - miközben Csipu a földön hempereg - megosszam Veletek, hogy mik is történtek mostanában velünk. Tehát következzenek a kis történetek :)

Fogacskák
Jönnek-jönnek! A könyveket meghazudtolva az alsó kettő után a felső, de nem a középső, hanem a "vámpír" fogacska jött ki. Állítólag nekem is ebben a sorrendben jöttek, biztos a gének :) A következő ennek a párja, a bal 2-es lesz, már nagyon fehérlik. Előre trenírozom magam, hogy ne kapjak majd röhögő görcsöt, ha a kis "félfogas" vigyorát meglátom:) Abban jó, hogy nem a középső felső jött ki, hogy így szopi közben nem harapja le teljesen a cicim... csak besatuzza, és egyre jobban, ahogy egyre jobban megnő a kis fogacska, főleg, ha türelmetlen.

Alvás
Mivel full fogzási időszakban vagyunk, ismét nem nagyon alszunk. Kúp és borostyánlánc ide vagy oda. Kétszer kel minimum, de van olyan, hogy többször, vagy hajnalban nem elég neki a cici, kap enni is, és utána is sír, nehezen lehet elaltatni. Igaz, napközben viszonylag jól van, néha hepciás csak, úgyhogy igazából csak az elkényeztetett szülői sírálmak, hogy aludni szeretnénk éjjel, mert lehetne sokkal rosszabb is. Vagy olyan jó, mint Páhok előtt, amikor 7 órát is aludt egyben. Fáradt vagyok. Lassan 1 éve, hogy nem aludtam egyben egy éjszakát. Szülés előtt a folyamatos éjjeli többszöri "box kiállások" a mellékesben, most meg a gyerkőc. Nagyon fáradt.

Hammantások
Szépen húzogatom a "mit ehet a gyerek" listáról az étkeket. FB-on már írtam, hogy túl vagyunk a spenóton :) Emberek, azt az arcot, amit a gyerek vágott, a mikor meglátta a pohárban a sötétzöld trutyit, azt le kellett volna fotózni :D És az az óvatos szájnyitást, amolyan kis féloldalasan, hogy "Hmm, megláttyuk, én kinyitom, de ezt nekem ide be akarod tenni???". De lájkolta :) Tegnap kelkáposztát kapott, meg végre igazi sütőtököt is, nem csak konzervet, mindkettő pipálva :) A sütőtök igaziból, ahogy én csináltam messze veri az összes konzerv bébiételt!!!! Holnap májat kap - anyukám csinálja, én a szagától is rosszul vagyok, asszem nem én fogom neki bekanalazni...

Mozgás
Még mindig nem kúszik. Tökéletesre fejlesztette viszont a helikopter mozgást egy kis kukaccal kombinálva. Ja, hogy ez alatt mit értek? A helikopter az, amikor hason (ugyebár az gömbölyű, jól lehet rajta mozogni) ha meglát vmit, akkor oldalra kilendíti a lábát, és elforog a hasán 90 fokot, majd ezt újra, néha megfordulásokkal kombinálva, nincs megállás, már messzire tett "tereptárgyakat" is kiszúr és megszerez! És közben kukacra gyúr. Tolja felfelé a kis popsit, és emelgeti ki a törzsét. Ebből néha az lesz, hogy hátrafelé indul el - csúszik. Ami akkor nem poén, ha előtte volt vmit, amit meg szeretett volna szerezni, mert az így csak távolodik ... na olyankor jön a hiszti!
A kezecskéivel viszont nagyon ügyes. Van egy kis labdája, azt megfogja, teszi egyik kezéből a másikba, rázza, kis vízilabdázó :)))

Szabadság
Múlt héten úgy adódott, hogy 3 napot is egyedül voltam Csipuval. Ebből 1 tervezett volt, kettő pedig azért, meg Anyósom megbetegedett. Felemás volt, mert volt olyan nap, amikor Kisangyallal voltam itthon, volt, maikor Kisördögggel. Viszont egyre profibban teszem fel a hátamra a gyereket, és megyek vele vásárolni. A piacon már van egy néni, aki "Batyus anyukának" hív, egy másiknak meg már tanácsokat osztogatok, hogy az unokájának is miért lenne jó a meitai. A lábszárvédő kötéssel is már majdnem készen vagyok, utána már azon sem kell paráznom, hogy megfázik a lábacskája. Már csak a sapka eltekergés projektre kellene vmit kitalálni, de lehet, egyszerűen bevetem majd a baba-mama trükköt, és időnként megkérek vmi szintén flangáló kismamát, hogy igazítsa már meg a gyerek sapkáját :)
Ja, nem is mutattam még asszem, ime a Zsuzsu-m (még páhoki képek)










Most ennyi fért bele, lassan lejár a mosógép, a főtt tojás is elkészül, Lurkó is kezdi követelni, hogy
eleget játszott már magában. Pusszantás!

2 megjegyzés:

Dávid írta...

Kedves Batyus Anyuka :))) Nekem nagyon tetszik ez a hordozó. Csupi szinte ölel Téged! Imádnivaló!!! Még a végén én is beszerzek magunknak :)

Nico írta...

Köszönöm a bókot:)Én is imádom, mikor rajtam van, édesen lehet simizni a kis kezét, és ő közben telebugyborogja a hátamat :)))
Szóval csak ajánlani tudom!